Beste,
Ik heb 2x smart+15 gestart in september, nu bij men laatste factuur staat plots 2x 5€ voor intra group
Ik heb dit niet aangevraagd, kunnen jullie dit terug in orde brengen aub
Klantnr...03128867
Factuurnr... 160602356595
Vriendelijke groeten
Dit is opgelost, wel 5 keer moeten bellen naar proximus om dit in orde te krijgen.
Ik kon mijn geld terug krijgen+verwijderen van intra group+ iets extra gekregen bij beide abonnementen
Je moet daar wel echt de juiste persoon aan de lijn krijgen, ben nu al 12 jaar bij proximus en dit was de eerste keer dat zo moeite moest doen om iets in orde te krijgen.
Ik kon mijn geld terug krijgen+verwijderen van intra group+ iets extra gekregen bij beide abonnementen
Je moet daar wel echt de juiste persoon aan de lijn krijgen, ben nu al 12 jaar bij proximus en dit was de eerste keer dat zo moeite moest doen om iets in orde te krijgen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.