Wanneer mijn limiet van mobiel internet bereikt wordt er automatisch overgeschakeld naar een lagere snelheid. Maar het extra verbruik wordt wel gewoon aangerekend. Waar zit de logica dat je zowel extra betaalt en zowel op een vertraagde verbinding valt? Als ik betaal voor iets zou ik graag dezelfde kwaliteit krijgen als ik normaal heb.
Bladzijde 1 / 1
Bij vast internet wordt je ook op een trage snelheid (smallband) gezet als je volume op is en dit tot je gratis volume bijbesteld of aankoopt, dan pas kom je weer op volle snelheid.
Bij vast internet wordt er echter niets extra aangerekend voor het verbruik op smallband. Door Proximus, voor mobiele data, wel.
Welk mobiel abonnement heb je?
Bij jou zit de logica niet, als je toch weet dat je steeds te kort komt en op een lager terug valt had je maar hoger volume moeten nemen en had je maandelijks niet met die problemen gezeten waar je nu misschien al meer voor betaalde dan een hoger volume te nemen.
Ik kan je redenering volgen, maar Bevers gedachtegang dan weer niet. Logica inroepen om te zeggen dat iemand maar iedere maand meer moet betalen voor iets dat hij zelden of nooit gebruikt.
Mijn vraag was eerder welk product: Mobilus, in Tutimus ja/nee, een ouder abo van voor de naamsverandering, ..., pay&Go of Full Control, ...
Gebaseerd op de prijs en internetlimiet vermoed ik Mobilus M?
Wat is het verschil trouwens in snelheid?
Hoe meet je het?
Ik heb alvast nog nooit gehoord dat ze snelheid van een Mobiel naar beneden halen als je teveel zou verbruikt hebben.
als u moet weten wat ik heb, het hoogste dat er is; Dat wil niet zeggen dat jij dat moet nemen maar als ik jouw eerste bericht nog maar gelezen had dan is dat precies of het is regelmatig; En daar zeg ik helemaal niets mee verkeert mee; Vandaar dat je niet wil zoals uitgelegd moet je maar een hoger volume nemen.
Ik ook niet, maar zeg bij Proximus nooit nooit.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.