Hallo, Sinds de upgrade van Belgacom TV zijn wij niet meer tevreden.
Te pas en te onpas als we zaken opnemen en achteraf willen bekijken krijgen we de boodschap "Even geduld" op het scherm en zien we verder niets meer. We kunnen de opgenomen programm's dus niet bekijken. Als we ze dan opvragen via "on demand, krijgen we hetzelfde scherm" Even Geduld". Ik hoop dat deze gehuurde programma's niet op onze factuur zullen verschijnen want we hebben ze dus niet kunnen bekijken?
Zijn er mensen met dezelfde ervaringen? oplossingen?
Wij hopen dat dit snel kan opgelost worden!
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Bij mij hetzelfde probleem. Nog steeds...
Mijn gebruikersnaam= fa373618
Mijn gebruikersnaam= fa373618
Beste Eline,
Heb je al geprobeerd van de decoder te herstarten (stroomkabel uit/in)?
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Heb je al geprobeerd van de decoder te herstarten (stroomkabel uit/in)?
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.