Eva,
Ik heb gisteren een mail gekregen met de vraag of ik al gebruik heb gemaakt van mijn gratis USB modem die ik twee weken terug zou ontvangen hebben. Echter heb ik helemaal niets ontvangen.
Graag zou ik weten of deze nog moet verzonden worden, of als er ergens iets is misgelopen bij de levering. Ik zou het namelijk niet prettig vinden mocht dit pakket bij iemand anders terechtkomen die er dan ge/misbruik kan van maken op mijn kosten.
fc381067
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Beste wouter1984,
Er is wat vertraging ontstaan met de verzending van de usb modems.
De simkaart en de usb stick worden verstuurd via een extern bedrijf.
Voor het einde van deze maand zult u de usb stick ontvangen.
Het extern bedrijf kunt u contacteren via mail naar FreeWeekend@belgacom.be
Met vriendelijke groeten,
Eva
Er is wat vertraging ontstaan met de verzending van de usb modems.
De simkaart en de usb stick worden verstuurd via een extern bedrijf.
Voor het einde van deze maand zult u de usb stick ontvangen.
Het extern bedrijf kunt u contacteren via mail naar FreeWeekend@belgacom.be
Met vriendelijke groeten,
Eva
Heb ondertussen alles gekregen, bedankt.
Ook ik heb gisteren mijn USB modem ontvangen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.