Eurosport HD en Eurosport 2 op Proximus


Vandaag gezien dat Eurosport Hd en Eurosport 2 te zien is.
Eindelijk eens goed nieuws.

18 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Dat is er toch al heel lang
Al heel lang?
Die kon je inderdaad al een tijd in de tv gids zien staan:
https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-flanders.pdf/tv-channels-flanders.pdf
Is wel in het basispack te zien Elsa,en niet in Sport en Pleasure.
Reputatie 6
Badge +1
Als het in het basispack zit is dit wel nieuw. Maar zat al jaren in Multi en Sport en Pleasure
En zowel de NL als de FR zijn te zien.
Op welke kanalen vind je die ?
NL HD 72
FR HD 73
EU 2 74

En nog Sport 10 HD op 76
'k ben gaan zoeken in de zender lijst op de windows 10 Proximus TV app maar daar vind ik ze niet allemaal terug !

Reputatie 7
Badge +1
Bij mij ook niks te vinden: enkel Eurosport1 in SD op de decoder (V4). In de PxTV app. android ook enkel Eurosport1 maar wél in HD. Ook de franse versie (SD). Maar niks Eurosport2. In de webapplicatie met Silverlight ook niet. wél in Eurosport 1 in HD en de franse versie in SD.
Ook een FacR van de decoder hielp niets.
Reputatie 6
Badge +3
Eurosport 1 HD en Ruro 2 zittten op kanaal 72 en 74 boeket "sport en pleasure"
Maar ik heb nog een "advantage bouquet" in mijn pack. Geen idee wat daarbij inbegrepen is.... Blijkbaar zitten die sportkanalen bij mijn pakket. Als ik me goed herinner kon ik 2 boeketten kiezen in dit pakket.
Bij mij ook niks te vinden: enkel Eurosport1 in SD op de decoder (V4). In de PxTV app. android ook enkel Eurosport1 maar wél in HD. Ook de franse versie (SD). Maar niks Eurosport2. In de webapplicatie met Silverlight ook niet. wél in Eurosport 1 in HD en de franse versie in SD.
Ook een FacR van de decoder hielp niets.

Hier net het zelfde Sinjoor,
in het basis pakket vind ik alleen Eurosport1(NL)HD en Eurosport1(Fr)SD
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij ook niks te vinden: enkel Eurosport1 in SD op de decoder (V4). In de PxTV app. android ook enkel Eurosport1 maar wél in HD. Ook de franse versie (SD). Maar niks Eurosport2. In de webapplicatie met Silverlight ook niet. wél in Eurosport 1 in HD en de franse versie in SD.
Ook een FacR van de decoder hielp niets.

Hier net het zelfde Sinjoor,
in het basis pakket vind ik alleen Eurosport1(NL)HD en Eurosport1(Fr)SD

Eurosport1 in HD dan enkel met de PxTV app., met de Tv Overal app.(als je die nog geïnstalleerd hebt staan, want niet meer te downloaden) en met de webapplicatie (nog met Silverlight bv. in Firefox). Ik had vroeger het Sport en Pleasure boeket voor Eurosport HD en Eurosport 2 SD, maar die heb ik nu beide in HD in het basisaanbod bij Telenet. Bekijk ik nu altijd met de CI+ module; ook o.a. de 3 NPO's trouwens in HD . .Proximus loopt daar serieus mee achter. Sportuitzendingen op Eurosport SD vind ik niet meer te genieten nu.
Sinjoor je zegt: Eurosport1 in HD dan enkel met de PxTV app., met de Tv Overal app

ik heb Eurosport1 in HD ook op de decoder (bassis pakket)
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb Eurosport 1 enkel in SD, als ik Eurosport 1 in HD en Eurosport 2 SD wil hebben moet ik daarvoor boeket Sport & Pleasure activeren wat ik niet zal doen aangezien ik bij Telenet de beide Eurosport zenders in HD heb en dat in het basis aanbod dus voor mij is de zaak opgelost.
Voor degenen die enkel Proximus TV hebben is dat zeer spijtig.
Dus Elsa, als je beweert dat je Eurosport in HD in het basis aanbod hebt dan moet je eens uitleggen hoe jij dat doet. :?
Door ver genoeg van de tv af te gaan zitten zodat je het verschil niet meer ziet tussen SD en HD 😛 ;)

Nee, het is inderdaad enkel bij de PTV-app dat er HD vermeld staat!
All Foot veranderd van naam en wordt All Sports.Daar zal naast de voetbalkanalen ook Eurosport HD,Eurosport 2,Extreme Sports en nog andere bij horen.In de volgende weken volgt er meer nieuws.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/producten/televisie/gebeten-door-voetbal.html
Belgisch Voetbal, International Sports en All Sports zijn bijkomende opties voor Proximus TV-klanten.
Proximus TV is beschikbaar in een Pack met vaste lijn vanaf € 36,75/maand.
De inhoud van de optie Belgisch Voetbal is beschikbaar voor het seizoen 2016-2017 en onder voorbehoud van wijzigingen opgelegd door de Jupiler Pro League.
De UEFA Champions League wordt uitgezonden vanaf de play-offs tot aan de finale, zonder de kwalificatiewedstrijden.
De inhoud van de optie International Sports is beschikbaar voor het seizoen 2016-2017 en onder voorbehoud van wijzigingen opgelegd door de verschillende broadcasters.

Reageer