eServices account om email password te resetten....

  • 22 June 2014
  • 0 reacties
  • 206 Bekeken


Ik ben in het volgende kip en ei probleem geraakt...


Omdat de bank XP niet meer supportert heb ik de PC van mijn ouders omgezet naar Windows7 en is de email client van omgezet van outlook express naar Windows Live Mail.


De Windows software heeft mooi de accounts omgezet maar kwam dus vragen achter het email passwoord. Het paswoord dat ze opgeschreven hadden was ongeldig.


Ik heb dus een eServices account aangemaakt, maar als fout gemaakt de email account op te geven...


Dus bij de eServices account staat op pending en kan dus enkel activatie emails sturen naar de email account die ik niet kan lezen....


Ik heb dan geprobeerd eruit te geraken door:


-te zeggen dat ik mijn password vergeten ben. Het systeem stuurt dan een email...


-in te loggen. Het systeem klaagt dan dat de account nog moet geactiveerd worden


-account opnieuw aan te maken. Het systeem zegt dan dat het email adres al bestaat


-in te loggen met het GSM nummer en een password reset aan te vragen: De server antwoord met een lege pagina met een enkele regel 'Technical Error'....


Iemand nog een idee?
















0 reacties

Geen reactie

Reageer