Regelmatig als ik tv wil kijken krijg ik error-code's.
Gisteren code 2, vanddaag code 300. Voor mij is de maat vol.........
Tel naar 0800 22 800:Decoder uitzetten/opstarten, bbox-2 uitzetten/opstarten enz.....dan ben je telkens minstens 15 minuten bezig ...dit is toch niet meer normaal hé.
Als mijn echtgenote dit alleen moest doen kon die GEEN tv meer bekijken.
Ik heb BGTV nu meer dan een jaar (zelfs een 2-de decoder aangekocht voor mijn 2-de tv en dat werkt ook niet naar behoren)....heb het steeds verdedigd tegenover mijn kinderen....maar die hebben telenet (en daar zullen er ook wel problemen zijn hoor) maar die klagen toch niet.
Nu stop ik ermee met bgc, sorry voor de steeds vriendelijke helpdesk.( maar ja die kunnen er ook niets aan verhelpen)
Nu nog uitzoeken hoe ik naar telenet kan gaan, zonder teveel dagen zonder tv-internet-telefoon moet zitten.
vg van een ex bgc klant,
Pol
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.