Ik heb al verschillende topics gezien over dit en wil ook melden dat ik dit probleem heb wanneer ik destiny 2 wil spelen. Ik krijg voortdurend de errorcode "cabbage" en heb een bbox 3 van proximus. Wat kan ik hier aan doen?
Bladzijde 1 / 1
zie > https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491
Dus ik zou de bbox moeten vervangen om alleen dat spel te kunnen spelen? Want alle andere spellen werken wel en heb ik geen problemen mee.
Beste,
Ik heb continu het probleem dat ik iit het spel wordt gegooid door de foutcode cabbage of zelfs omdat mijn internet connectie wegvalt,
Nu is het zo dat 3 dagen geleden een technieker is langsgeweest en zei dat er op de kabel geen probleem was.
Ik heb dan liggen zoeken en blijkbaar als ik een pppoe verbinding zou gebruiken moet het normaal gezien opgelost zijn maar je moet daar een pppoe id hebben en wachtwoord en dat heb ik niet dus is mijn vraag nu of jullie mij deze kunnen geven?
Ik heb continu het probleem dat ik iit het spel wordt gegooid door de foutcode cabbage of zelfs omdat mijn internet connectie wegvalt,
Nu is het zo dat 3 dagen geleden een technieker is langsgeweest en zei dat er op de kabel geen probleem was.
Ik heb dan liggen zoeken en blijkbaar als ik een pppoe verbinding zou gebruiken moet het normaal gezien opgelost zijn maar je moet daar een pppoe id hebben en wachtwoord en dat heb ik niet dus is mijn vraag nu of jullie mij deze kunnen geven?
bel hiervoor naar de helpdesk 0800 22 800 of stuur een privébericht naar proximus team
privébericht aan Het Proximus Team sturen kan via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
privébericht aan Het Proximus Team sturen kan via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.