"Error 303 - netwerkonderbreking" en kwaliteit van gehuurd programma trok op niks!

  • 24 June 2011
  • 3 reacties
  • 3794 Bekeken

Gisteren 5 uur netwerkonderbreking gehad in Eeklo. Eerst kabels nagezien maar niks gevonden.

Rond 10.30 terug beeld en uiteindelijk programma gehuurd voor 1 €. Kwaliteit trok op niks! Digitaal, verre van.

Vraag is nu, niet voor die ene euro maar gewoon uit principe, wie gaat me deze euro terug betalen?

Triestige bedoening die digitale TV, haperingen bij de vleet en onderbrekingen nu en dan.

Bijkomend probleem is dat je het digitaal signaal van de radio kwijt bent. Daarvoor gebeld en twee verschillende versies verkregen. Bij de belagcom winkel vielen ze uit de lucht. Ja, service is daar ook huilen met de pet op zulle.... Uiteindelijk oplossing gevonden bij Vandenborre via een optische kabel. Maar daarvoor moet je wel de hele rotzooi aanzetten. Gezien de huidige besparingsmaatregelen een echte schande. Energievreters zijn het die kankertoestellen. Want de straling kan geen kwaad. Asbest was vroeger ook zeer goed. Hoogspanningskabel kunnen ook geen kwaad...

Nu terug de gewone klassieke kabel aangevraagd. De rest geef ik wel terug al alles niet meer werkt. Als ik eens echt digitale TV wil kijken ga ik best een pint gaan pakken. Da's echte TV en ook voor niks.

3 reacties

Contact opnemen met 0800 22 800. Doe uw verhaal en ik ben er bijna zeker van dat u die euro terugkrijgt op uw volgende factuur, meestal doen ze daar niet moeilijk over.
Wouter1984, bedankt voor de tip. Wou gewoon mijn ongenoegen uiten en geen "aanval" plegen op dit forum.
@Michael

Ik leef met je mee, ik had van digitale TV inderdaad veel meer verwacht, geen dagelijkse storingen, etc

Ik en mijn direkte vrienden hebben al die problemen die jij opsomt ook, enkel ik kijk geen films via BCTV omdat ik ook hier problemen verwacht.

Ik dacht juist dat digitaal, storingsvrij en perfect zou moeten werken zoals ons belooft is bij het bestellen van BCTV

Mischien moeten we allen onze vele klachten bundelen om zo samen een klacht tegen BCTV neer te leggen.

zo kan het inderdaad niet verder.

@EVA, vraag a.u.b. aan BCTV dat ze er eindelijk eens iets aan doen !

laat uw klanten niet in de koude staan.

jack

Reageer