ERROR 303 - B box2 en zwarte decoder
Hallo iedereen,
Zojuist is het weer gebeurd, voor de 3e keer deze week, error code 303 ...
Ik heb de laatste maanden steeds hetzelfde probleem.
Om de 2 à 3 dagen krijg ik een foutcode op het scherm en dan moet ik alles heropstarten en werkt het weer een paar dagen.
Dit gebeurt gewoon in het midden van een programma, meestal tussen 16u en 22u, en ik heb hiervoor al een paar keer gebeld met de
klantendienst (in begin toch) en dan kreeg ik de standaardprocedure dat ik alles terug moest opstarten en dan werkte het terug.
Ook heb ik hier al mails voor gestuurd, maar dan krijg ik het antwoord “gelieve te bellen als U een foutmelding krijgt” wat dus wil
zeggen minstens 2 tot 3 keer per week.
Dit is enorm vervelend, je kijkt naar een programma, opeens krijg je die foutmelding, en tegen dat alles terug is opgestart is het programma of al een
stuk verder of al gedaan.
Het opstarten duurt minimum 5 minuten tot 30 minuten lang.
De decoder en modem staan op geen halve meter van elkaar, en zijn verbonden met kabels.
Ik heb helemaal geen zin meer om 2 maal per week de technische dienst op te bellen, dezelfde uitleg te horen, alles herop te
starten en dan weer alles OK te zijn voor enkele dagen.
Wat moet men doen om dit te doen stoppen ??
Want honderden keren herstarten lijkt me niet de oplossing voor het probleem.
We hebben al een tijdje Belgacom en hadden in begin wireless modem maar dat gaf zeker veel problemen bij ons, toen hadden we bijna alle
dagen de hulp nodig van de technische dienst, en dus hebben we maar kabels en modem aangeschaft.
En dit heeft heel lang goed gegaan tot enkele maanden terug.
Graag hulp aangaande dit probleem, niet van die zinloze dingen zoals bel de klantendienst als het probleem zich voordoet enz..
maar een echte goede oplossing,
want stilaan begint dit heel heel irritant te worden,
en als het zo verdergaat overweeg echt wel om uit te kijken naar een andere provider die wel continu digitale tv geeft zonder problemen.
Dat dit soms eens voorkomt tot daar aan toe, maar zoveel keer per week..
Iemand oplossing hiervoor ?
Alvast bedankt voor de antwoorden..
Elke
ERROR 303 - B box2 en zwarte decoder Hallo iedereen, Zojuist is het weer gebeurd, voor de...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.