Error 2

  • 23 December 2010
  • 2 reacties
  • 1052 Bekeken

Ik heb een probleem met deze error.
De decoder zegt dat hij geen internet ontvangt terwijl de pc en DSi wel internet hebben


- Factory reset niet geholpen

- Alle kabels goed aangesloten

- Op de modem ( zo'n philliphs met een rode kap Philips SNV6520 ) zegt hij dat hij ontvngst heeft ( LAN * )

ik weet dat er de klantendienst is, maar laatste keer ben ik 5 keer doorgewezen geweest naar ander nummer


mvg,

2 reacties

Beste,

U kan proberen de ethernetkabel van lan 3 naar lan 4 (of omgekeerd) te verplaatsen en vervolgens modem en decoder opnieuw opstarten. Als dit het probleem niet oplost kan u best de helpdesk contacteren (080022700).

Vriendelijke groet,

Eva
Ik heb dus gebeld. Ze kunnen pas maandag iemand sturen ( begrijpelijk met de feestdagen )

bedankt voor uw reactie


mvg,

Reageer