Ik heb een probleem met deze error.
De decoder zegt dat hij geen internet ontvangt terwijl de pc en DSi wel internet hebben
- Factory reset niet geholpen
- Alle kabels goed aangesloten
- Op de modem ( zo'n philliphs met een rode kap Philips SNV6520 ) zegt hij dat hij ontvngst heeft ( LAN * )
ik weet dat er de klantendienst is, maar laatste keer ben ik 5 keer doorgewezen geweest naar ander nummer
mvg,
Bladzijde 1 / 1
Beste,
U kan proberen de ethernetkabel van lan 3 naar lan 4 (of omgekeerd) te verplaatsen en vervolgens modem en decoder opnieuw opstarten. Als dit het probleem niet oplost kan u best de helpdesk contacteren (080022700).
Vriendelijke groet,
Eva
U kan proberen de ethernetkabel van lan 3 naar lan 4 (of omgekeerd) te verplaatsen en vervolgens modem en decoder opnieuw opstarten. Als dit het probleem niet oplost kan u best de helpdesk contacteren (080022700).
Vriendelijke groet,
Eva
Ik heb dus gebeld. Ze kunnen pas maandag iemand sturen ( begrijpelijk met de feestdagen )
bedankt voor uw reactie
mvg,
bedankt voor uw reactie
mvg,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.