Beantwoord

EPP korting - Tuttimus

  • 4 November 2016
  • 27 reacties
  • 4240 Bekeken

Is het mogelijk om te genieten van de EPP korting bij een Tuttimus pakket?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 8 November 2016, 14:01

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ja dat is mogelijk
Badge +1
Hoe komt het dan dat we dit niet vinden op de epp pagina?
Reputatie 7
Badge +6
Bedoel je dit, carooke, of is dat nog iets anders? Tuttimus staat daar inderdaad niet bij.
www.proximus.be/nl/id_f_cr_pack_pstn_tv/particulieren/producten/r-orphans/forms/affinity-epp.html
Badge +1
Eigenlijk bedoel ik de pagina nadat je ingelogd bent. Dan krijg je dat je korting krijgt op Familus maar nergens is er sprake van Tuttimus. En op de pagina die jij gevonden hebt dus ook niet.
Reputatie 7
Badge +3
Dat is zeker en vast mogelijk.

Het is een korting van 10 % voor onbeperkte duur op de standaardprijs van het Familus M-pack (67 euro). De korting bedraagt 6,70 euro per maand.

Dezelfde korting geldt ook voor Tuttimus.

Groetjes,

Antonella
Badge +1
Ach, oké. Bedankt. Dus als we eventueel beslissen om Tuttimus te nemen, moeten we telefoneren. Want online kunnen we dit niet aanvragen dan.
Reputatie 7
Badge +3
In principe kun je deze info terugvinden via www.proximus.be/epp

Als je hier je voordeelcode ingeeft, zie je de korting. Groetjes, Heidi
Badge +1
Juist ja, maar daar staat enkel de korting voor Familus. Er is geen sprake van Tuttimus.
Reputatie 3
Badge
De korting gebeurt toch op basis van het klantnr. Dat mag dus geen probleem geven. Groetjes,

Jos
Reputatie 1
ik ben net overgestapt op een tuttimus, sinds vandaag is deze volledig in orde!
ik had voordien EPP korting, zal deze nu gewoon overgenomen worden of moeten we dit opnieuw aanvragen?
Normaal moet je die niet opnieuw aanvragen, loopt gewoon door.
Badge +4
Juist ja, maar daar staat enkel de korting voor Familus. Er is geen sprake van Tuttimus.
In feite is Familus het basis ingredient van Tuttimus ( dat is Familus met Gsm erbij = Tuttimus)
Reputatie 7
Badge +3
Dag Jan_0141,

Uw EPP korting zal gewoon blijven verder lopen onder de naam Affinity. Je hoeft dit niet opnieuw aan te vragen.

Groetjes,

Antonella
Badge +1
@RedsFan: Dat weet ik ook, maar dat was juist waarom ik het wilde weten. Want als je Familus moet nemen omdat enkel die de korting geeft moet je een aparte mobilus erbij nemen. En daar zit 1 GB data in terwijl in de Tuttimus 2 GB data inzit.
Ik heb dezelfde vraag als carooke hierboven (1 GB data bij aparte mobilus vs. 2 GB in tuttumus): heb al 2 mails gestuurd naar affinity.pack.nl@proximus.com + aantal vragen hierover getweet naar @proximus, maar krijg gewoon geen enkel antwoord.
Ik vermoed dat het een lastige vraag is!
Bovendien heb ik in mijn huidige comfort pack een gratis data-simkaart voor mijn tablet die inbegrepen is in het pack: moet ik bij omschakeling naar tuttimus daar apart voor gaan betalen? (nog een lastige vraag :-))
Reputatie 7
Badge +6
1) In dit topic geeft AntonellaD meer uitleg over de berekening van de EPP/Affinity korting. Misschien kan dat u al helpen.
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/tuttimus-fed-36690
2) Naar wat ik hier op het forum kan lezen vallen de mobile free data, of wat de naam daar ook weer voor was, uit het comfort en maxi pack inderdaad weg, bij een omschakeling naar Familus, Tuttimus. Als verklaring wordt gegeven dat die toch weinig werden gebruikt, en dat de data voor de smartphones sterk wordt opgevoerd, maar er wordt toch serieus tegen geprotesteerd en inderdaad: zijn er geen andere alternatieven dan die (dure) betalende opties?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Mikes,

Dit zijn helemaal geen lastige vragen hoor ;-)

Nu wanneer je uw gsm nummer mee in het pack steekt krijg je extra volume voor het mobile internet.

Dus standaard is dit inderdaad 1 GB voor de mobilus S en in een Tuttimus pack krijg je 2 GB mobile internet bij de Mobilus S.

Het gratis data volume dat je nu hebt met het huidige pack valt bij een overschakeling naar een Tuttimus pack volledig weg;

Als je dit wenst te houden moet je hiervoor een abonnement activeren. Via onderstaande link kan je hierover meer info vinden.

http://www.proximus.be/nl/id_cr_tablaptop/particulieren/producten/opties/internet-opties/internet-op-tablet-en-laptop.html

Met vriendelijke groeten

Koen
Beste KoenN,

Bedankt voor je antwoord, maar dan is Tutti voor mij wel een gigantische prijsverhoging :-(
Ik betaal nu in totaal 83.95 euro: 63.95 euro voor een comfort pack (vaste lijn+tv+internet (inclusief mobile internet voor tablet)) + 2 keer 10 euro voor gsm abonnement (smart 15 en smart 20 met permanente korting omdat ze aan pack zijn toegevoegd).
Als ik zou overschakelen naar Tutti (incl. 2 gsm abonnementen en nog een apart data-abonnement voor een tablet), komt dat neer op 110 euro/maand i.p.v. 83.95. Dit is een prijsstijging van meer dan 30%, of meer dan 300 euro op een jaar!
Tuttimus, De sterkste all-in voor iedereen ??? Toch niet voor mij! En ik denk dat veel andere mensen die omschakelen zonder alles eerst grondig uitgepluisd te hebben, hier een serieuze Tutti-kater aan zullen overhouden. Jammer dat Proximus iedereen zomaar richting nieuwe formules probeert te pushen ...

Vriendelijke groeten,
Mikes
Beste Mikes,

Heb deze berekening ook reeds gedaan en deze prijsstijging is inderdaad correct...helaas...
Upgrade van product = upgrade van factuur... blijkbaar de nieuwe trend bij proximus.
Eens je ook maar één zaakje wijzigt in jouw bestaande pack, wordt dit onmiddellijk cash doorgerekend.
Dus inderdaad eerst bezinnen en berekenen vooraleer een overstap te wagen.
Wat die permanente korting op jouw gsm-abonnementen betreft: wijzig nooit hun nummer want dan hebben ze jouw ook bij je pietje... helaas... been there, done that... :-(

Mvg,
Peter
En trouwens nog: EPP bedroeg vroeger 20% en nu nog slechts 10% ... Bizar, niet???

Mvg,
Peter
Beste Peter_0105,

Bedankt voor de bijkomende info: ik was eigenlijk al eens van plan geweest om mijn Smart 15 en Smart 20 telefoonnummers te laten omwisselen, maar dat kan ik dan maar beter ook niet doen :-(
Als je bovenstaande berekening ziet, begrijp ik trouwens niet waarom je zo weinig protest hoort van bestaande klanten (ik zal toch niet de enige zijn in een dergelijke situatie?). Heel dat Tuttifrutti-schone-schijn-verhaaltje is dan toch gewoon boerenbedrog van de bovenste plank.

Vriendelijke groeten,
Mikes
halo ik ben kristien millecam
ik surf met internet op pc en mobiel
heb tv
als je wilt klant worden bij proximus
wat is de pack eigenlijk bij proximus als nieuwe klant
groeten kristien
Badge +4
En trouwens nog: EPP bedroeg vroeger 20% en nu nog slechts 10% ... Bizar, niet???

Mvg,
Peter

Troost u dit is nog redelijk, bij Telenet is dit slechts +- 1,25 € per maand korting.
Ben destijds bij Telenet gaan lopen wegens wanpraktijken... Jammer dat Proximus nu ook de weg naar het boerenbedrog gevonden heeft...
Ik wil enkel meegeven dat je bij een bestaande pack nog 20% hebt, maar eens je naar bv. Tuttimus overstapt wordt dit door Proximus als een nieuw contract aanzien en vervalt de 20% dus naar 10%. Zo'n straffe toeren halen ze zelfs bij Telenet niet uit...

Mvg,
Peter
Beste Peter_0105,

Bedankt voor de bijkomende info: ik was eigenlijk al eens van plan geweest om mijn Smart 15 en Smart 20 telefoonnummers te laten omwisselen, maar dat kan ik dan maar beter ook niet doen :-(
Als je bovenstaande berekening ziet, begrijp ik trouwens niet waarom je zo weinig protest hoort van bestaande klanten (ik zal toch niet de enige zijn in een dergelijke situatie?). Heel dat Tuttifrutti-schone-schijn-verhaaltje is dan toch gewoon boerenbedrog van de bovenste plank.

Vriendelijke groeten,
Mikes


Oh ja Mikes. Kijk uit uw doppen! Alle wijzigingen aan uw contract wordt aanzien als een nieuw contract en dus met nieuwe (lees duurdere) spelregels... Allé, nieuw contract als het hen uitkomt. Niet als je dan eventueel van promoties of voordelen voor nieuwe klanten zou kunnen genieten, want dan komen ze ermee op de proppen dat je plots toch al geen nieuwe klant was maar reeds een bestaand klantennummer hebt en dus niet kunt genieten...
Niet te geloven, hé...? :-(

Mvg,
Peter

Reageer