Bedoel je dit, carooke, of is dat nog iets anders? Tuttimus staat daar inderdaad niet bij.
www.proximus.be/nl/id_f_cr_pack_pstn_tv/particulieren/producten/r-orphans/forms/affinity-epp.html
Eigenlijk bedoel ik de pagina nadat je ingelogd bent. Dan krijg je dat je korting krijgt op Familus maar nergens is er sprake van Tuttimus. En op de pagina die jij gevonden hebt dus ook niet.
ik ben net overgestapt op een tuttimus, sinds vandaag is deze volledig in orde!
ik had voordien EPP korting, zal deze nu gewoon overgenomen worden of moeten we dit opnieuw aanvragen?
Juist ja, maar daar staat enkel de korting voor Familus. Er is geen sprake van Tuttimus.
In feite is Familus het basis ingredient van Tuttimus ( dat is Familus met Gsm erbij = Tuttimus)
@RedsFan: Dat weet ik ook, maar dat was juist waarom ik het wilde weten. Want als je Familus moet nemen omdat enkel die de korting geeft moet je een aparte mobilus erbij nemen. En daar zit 1 GB data in terwijl in de Tuttimus 2 GB data inzit.
Ik heb dezelfde vraag als carooke hierboven (1 GB data bij aparte mobilus vs. 2 GB in tuttumus): heb al 2 mails gestuurd naar affinity.pack.nl@proximus.com + aantal vragen hierover getweet naar @proximus, maar krijg gewoon geen enkel antwoord.
Ik vermoed dat het een lastige vraag is!
Bovendien heb ik in mijn huidige comfort pack een gratis data-simkaart voor mijn tablet die inbegrepen is in het pack: moet ik bij omschakeling naar tuttimus daar apart voor gaan betalen? (nog een lastige vraag :-))
1) In dit topic geeft AntonellaD meer uitleg over de berekening van de EPP/Affinity korting. Misschien kan dat u al helpen.
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/tuttimus-fed-36690
2) Naar wat ik hier op het forum kan lezen vallen de mobile free data, of wat de naam daar ook weer voor was, uit het comfort en maxi pack inderdaad weg, bij een omschakeling naar Familus, Tuttimus. Als verklaring wordt gegeven dat die toch weinig werden gebruikt, en dat de data voor de smartphones sterk wordt opgevoerd, maar er wordt toch serieus tegen geprotesteerd en inderdaad: zijn er geen andere alternatieven dan die (dure) betalende opties?
Bedankt voor je antwoord, maar dan is Tutti voor mij wel een gigantische prijsverhoging :-(
Ik betaal nu in totaal 83.95 euro: 63.95 euro voor een comfort pack (vaste lijn+tv+internet (inclusief mobile internet voor tablet)) + 2 keer 10 euro voor gsm abonnement (smart 15 en smart 20 met permanente korting omdat ze aan pack zijn toegevoegd).
Als ik zou overschakelen naar Tutti (incl. 2 gsm abonnementen en nog een apart data-abonnement voor een tablet), komt dat neer op 110 euro/maand i.p.v. 83.95. Dit is een prijsstijging van meer dan 30%, of meer dan 300 euro op een jaar!
Tuttimus, De sterkste all-in voor iedereen ??? Toch niet voor mij! En ik denk dat veel andere mensen die omschakelen zonder alles eerst grondig uitgepluisd te hebben, hier een serieuze Tutti-kater aan zullen overhouden. Jammer dat Proximus iedereen zomaar richting nieuwe formules probeert te pushen ...
Heb deze berekening ook reeds gedaan en deze prijsstijging is inderdaad correct...helaas...
Upgrade van product = upgrade van factuur... blijkbaar de nieuwe trend bij proximus.
Eens je ook maar één zaakje wijzigt in jouw bestaande pack, wordt dit onmiddellijk cash doorgerekend.
Dus inderdaad eerst bezinnen en berekenen vooraleer een overstap te wagen.
Wat die permanente korting op jouw gsm-abonnementen betreft: wijzig nooit hun nummer want dan hebben ze jouw ook bij je pietje... helaas... been there, done that... :-(
Bedankt voor de bijkomende info: ik was eigenlijk al eens van plan geweest om mijn Smart 15 en Smart 20 telefoonnummers te laten omwisselen, maar dat kan ik dan maar beter ook niet doen :-(
Als je bovenstaande berekening ziet, begrijp ik trouwens niet waarom je zo weinig protest hoort van bestaande klanten (ik zal toch niet de enige zijn in een dergelijke situatie?). Heel dat Tuttifrutti-schone-schijn-verhaaltje is dan toch gewoon boerenbedrog van de bovenste plank.
halo ik ben kristien millecam
ik surf met internet op pc en mobiel
heb tv
als je wilt klant worden bij proximus
wat is de pack eigenlijk bij proximus als nieuwe klant
groeten kristien
Ben destijds bij Telenet gaan lopen wegens wanpraktijken... Jammer dat Proximus nu ook de weg naar het boerenbedrog gevonden heeft...
Ik wil enkel meegeven dat je bij een bestaande pack nog 20% hebt, maar eens je naar bv. Tuttimus overstapt wordt dit door Proximus als een nieuw contract aanzien en vervalt de 20% dus naar 10%. Zo'n straffe toeren halen ze zelfs bij Telenet niet uit...
Bedankt voor de bijkomende info: ik was eigenlijk al eens van plan geweest om mijn Smart 15 en Smart 20 telefoonnummers te laten omwisselen, maar dat kan ik dan maar beter ook niet doen :-(
Als je bovenstaande berekening ziet, begrijp ik trouwens niet waarom je zo weinig protest hoort van bestaande klanten (ik zal toch niet de enige zijn in een dergelijke situatie?). Heel dat Tuttifrutti-schone-schijn-verhaaltje is dan toch gewoon boerenbedrog van de bovenste plank.
Vriendelijke groeten,
Mikes
Oh ja Mikes. Kijk uit uw doppen! Alle wijzigingen aan uw contract wordt aanzien als een nieuw contract en dus met nieuwe (lees duurdere) spelregels... Allé, nieuw contract als het hen uitkomt. Niet als je dan eventueel van promoties of voordelen voor nieuwe klanten zou kunnen genieten, want dan komen ze ermee op de proppen dat je plots toch al geen nieuwe klant was maar reeds een bestaand klantennummer hebt en dus niet kunt genieten...
Niet te geloven, hé...? :-(
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.