Ik heb sinds kort een belachelijk trage internetsnelheid via lan kabel, en heb geen idee waarom.
Het downloaden gaat erg traag en zelfs gamen wordt vrijwel onmogelijk, het internet zelf was vroeger ook al vrij belachelijk traag maar sinds kort is het bijna lachwekkend om te denken dat ik uiteindelijk zoveel betaal voor een verbinding van om en bij de 3-4 Mbp/s
http://beta.speedtest.net/result/6750430478.png
Bladzijde 1 / 1
je internet volume is toch niet opgebruikt hé dan wordt je op een trage internetsnelheid gezet kijk eens op http://proximus.be/myproximus or je nog voldoende internet volume hebt
Heb je al naar helpdesk gebeld om de lijn uit te meten ?
Ik heb ongelimiteerd internet, dus zou mij enorm verbazen dat ik op smallband zit, het is al enkel weken erg traag en terwijl het vroeger nog doenbaar was is het nu echt abominabel traag.
De Myproximus site werkt btw al de hele dag niet meer voor mij.
opgepast ik weet nu niet wel abonnement je hebt maar ongelimiteerd wilt ook zeggen dat je gratis volume kunt bestellen/opladen en dit is een andere interpretatie van ongelimiteerd.
vraag het anders voor alle zekerheid eens aan de helpdesk 0800 22 800 kan je nu nog opbellen of ander door een privéberict te sturen met je vraag en klantgegevens
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
vraag het anders voor alle zekerheid eens aan de helpdesk 0800 22 800 kan je nu nog opbellen of ander door een privéberict te sturen met je vraag en klantgegevens
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Heb al enkele malen een privébericht gestuurd, komt echter nooit antwoord op. Zelfs al via Twitter geprobeerd en hetzelfde resultaat, spijtig genoeg.
Hey Wiemelz, je lijn is, zoals Martin al suggereerde, momenteel inderdaad gelimiteerd. Je kan steeds een volume pack via MyProximus toevoegen, waardoor je je oorspronkelijke snelheid terug kan behalen. Je zou een email en/of een SMS moeten hebben ontvangen met de reden van de snelheidsbeperking. Ik stuurde je alvast een mail toe met de te ondernemen stappen.
De zelfde info vind je ook hier:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bundle_used_up/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/uw-internetvolume-overschreden.html
De zelfde info vind je ook hier:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bundle_used_up/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/uw-internetvolume-overschreden.html
Welke snelheid is voorspelbaar op uw adres ??? omdat je zegt dat het anders ook niet zo vlug gaat
https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/internetabonnementen/speedtest-internet-connectie.html#/input
https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/internetabonnementen/speedtest-internet-connectie.html#/input
Moest er nu nog iets werken op de MyProximus site...
https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/internetabonnementen/speedtest-internet-connectie.html#/input
Hoger dan 12-16Mbps heb ik het nooit zien gaan, wat volgens mij toch niet echt klopt
Misschien eens proberen zoals hierboven aangeduid optie op adres op als nieuwe klant
Vdsl2 en/of WiFi met Bbox2 eventueel?
Vdsl2 en/of WiFi met Bbox2 eventueel?
Normaal zou op telefoonnummer moeten correcter zijn.
daarom voer ik beide testen altijd eens uit.
Ook is het zo dat TS nog niet op vectoring zit aan zijn resultaten te zien.
mss zelf zone5!
daarom voer ik beide testen altijd eens uit.
Ook is het zo dat TS nog niet op vectoring zit aan zijn resultaten te zien.
mss zelf zone5!
daarom voer ik beide testen altijd eens uit.
Ook is het zo dat TS nog niet op vectoring zit aan zijn resultaten te zien.
Kan ook ver van de ROP zitten, maar hij haalt wel 9 a 10 Mbps up dus ik vermoed wel vectoring ?
Of nog met een Bbox 2 die geen vectoring ondersteund.
dan vermoed ik eerder zone 4 zonder vectoring, maar alleen PX kan ons vermoeden bevestigen 😉
Wiemelz, je lijn staat op een veel hoger profiel maar ik zie dat je nog op een bbox2 zit en werkt via wifi. Als je de echte snelheid wil weten kan je best eens proberen via kabel.
@Wiemelz, Ja dan zal het inderdaad nog geen vectoring snelheid zijn waarvan je kan profiteren als het nog een bbox2 is!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.