Beantwoord

Enkel Proximus TV?

  • 4 October 2016
  • 4 reacties
  • 3532 Bekeken

Ik vind het heel jammer dat proximus het niet toelaat om enkel TV te nemen.
Momenteel ben ik een trouwe telenet klant. Heb van proximus enkele slechte ervaringen van vrienden vernomen.
Maar jullie bieden de uitzendingen van verscheidene voetbalmatchen aan die telenet niet kan uitzenden.

Vandaar dacht ik om toch een tijdje uit te proberen gelijktijdig met mijn telenet aansluiting.
Blijkt nu dat jullie enkel in paketten alles verkopen en geen mogelijkheid bieden om op deze manier klant te worden.
Jammer. Wou jullie voor tv ook eens een kans geven en dit zelf uittesten om te zien of de reacties van mijn vrienden terecht zijn om dan op verloop van tijd volledig over te stappen.

Is er misschien toch nog een mogelijkheid hoe we dit kunnen testen?
Een vaste lijn hebben we niet nodig. Mijn GSM abonnement loopt via proximus en dit werkt zeer goed.

mvg
icon

Beste antwoord door HeidiE 4 October 2016, 14:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag heidiP,

Technisch is het niet mogelijk om enkel Proximus TV te gebruiken, hiervoor is een vaste lijn of internet noodzakelijk.

Het is dan inderdaad interessanter om een Pack te nemen dan aparte opties, omwille van de prijs.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +6
FYI: Een pack Vaste lijn + Proximus TV kost € 36,75/m
MENS MET EEN BEPERKING STELT HEM DE VRAAG....!

Dat ik een abonnement heb bij BASE.BE , dat ik daar 25 € Abonnement heb genomen waar ik dan ook 3 GB kan Surfen ...? Waarom moet ik dan ook nog maal
gaan bij betalen bij Proximus .....? Een mens met een beperking ..

Paul van steen
Reputatie 7
Badge +1
Voor Telenet (of Orange) moet je een kabelaansluiting hebben, voor Proximus (of Scarlet) een telefoonaansluiting. Voor de kabel moet je ook 16,30€ betalen. Voor Tv kan je daar ook met een CI+-module werken als je TV daar voor geschikt is. Dan moet je geen digicorder huren. De opnamemogelijkheden zijn hier dan wel beperkt door je TV-mogelijkheden ('Smart-TV met DVT-C op USB-stick bv.). Bij Proximus heb je altijd een decoder nodig voor een 1e TV. Voor een 2e TV kan je je behelpen met een Chromecast en de PxTV app. vanop smartphone of tablet. Opnemen gebeurt hier sowieso op de server. Maar het aantal zenders is dan wél erg beperkt.

Reageer