Vraag

Engelengeduld vereist

  • 23 September 2017
  • 28 reacties
  • 759 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Ik stuurde een privé bericht naar dat adres, weet niet of het ook effectief is verzonden
Mijn lijdensweg met de diensten van openbaar nut is nog niet ten einde. Omdat mij werd gemeld dat de postbode mijn decoder zou afleveren tussen 08.00 en 15:00 uur, zat ik om acht uur klaar om meteen naar beneden te stormen als de bel zou overgaan. Ik woon in een appartementsgebouw met twintig brievenbussen in de inkomhal.
Rond 11 uur had ik nog niets gehoord, toen dacht ik eraan de postbus te gaan lichten en wat bleek: de postbode was om 10.37 gepasseerd maar kon het pakje niet afleveren "omdat het postbusnummer niet op zijn document vermeld was." Dat volledige nummer had ik nadrukkelijk wel opgegeven aan de klantendienst maar ofwel werd het niet genoteerd ofwel konden die cijfers niet meer op de tekstregel van het document. Hoe dan ook de postman had dat nummer helemaal niet nodig, het volstond om op de bel te scrollen naar mijn naam om aan te bellen. Hij liet zonder boe of ba een briefje achter bovenop het meubel met brievenbussen. Gelijk wie had het kunnen opnemen en weg gooien.
Hoe dan ook mogen wij het nog een dag langer zonder TV stellen. Bij de post zei een loketbediende mij vriendelijk daar nikst te kunnen aan verhelpen maar dat ik mocht klagen bij een betalend tel.nummer "voor al uw vragen" 022 12345.
Wat een modelservice van die beide diensten van openbaar nut;
Badge +4
Het verwonderd mij dat ze dit met een postbode zouden doen ? Het is nu al een tijdje dat alles werkt met een UPS afhaal punt.

Reageer