Alles behalve evident om bij P een klacht in te dienen. Kort samengevat: 1.ik vind het niet aanvaardbaar dat P geen reserve onderdelen meer aanbiedt in zijn eigen winkels 2. Dat wegens een defecte decoder op vrijdag namiddag er minstens moet worden gewacht tot dinsdag om eventueel via B Post een nieuwe decoder te ontvangen 3. Dat je die nieuwe decoder dan maar zelf moet installeren 4.als die decoder al van tevoren defect is kan je de hele lijdensweg herbeginnen 5.als ipv de decoder de modem defect is moest ik minstens tot dinsdag wachten om die eventueel eigenhandig te vervangen, dan had ik noch telefoon noch internet noch TV
5.Dat ik voor 30 dagen abonnement betaal +huur decoder, maar minstens 4 dagen waaronder een weekend geen TV zal kunnen zien. 6. Ik merk aan de topics op dit forum dat er weinig kans bestaat op een schadeloosstelling en of op het voorkomen van dergelijke vervelende situaties.
7. Ik ben al 50 jaar klant bij Proximus maar overweeg nu serieus van naar de concurrentie over te stappen.
8. Weet iemand een minder omslachtige weg om bij Proximus klacht neer te leggen ?
Bladzijde 2 / 2
Ik stuurde een privé bericht naar dat adres, weet niet of het ook effectief is verzonden
Mijn lijdensweg met de diensten van openbaar nut is nog niet ten einde. Omdat mij werd gemeld dat de postbode mijn decoder zou afleveren tussen 08.00 en 15:00 uur, zat ik om acht uur klaar om meteen naar beneden te stormen als de bel zou overgaan. Ik woon in een appartementsgebouw met twintig brievenbussen in de inkomhal.
Rond 11 uur had ik nog niets gehoord, toen dacht ik eraan de postbus te gaan lichten en wat bleek: de postbode was om 10.37 gepasseerd maar kon het pakje niet afleveren "omdat het postbusnummer niet op zijn document vermeld was." Dat volledige nummer had ik nadrukkelijk wel opgegeven aan de klantendienst maar ofwel werd het niet genoteerd ofwel konden die cijfers niet meer op de tekstregel van het document. Hoe dan ook de postman had dat nummer helemaal niet nodig, het volstond om op de bel te scrollen naar mijn naam om aan te bellen. Hij liet zonder boe of ba een briefje achter bovenop het meubel met brievenbussen. Gelijk wie had het kunnen opnemen en weg gooien.
Hoe dan ook mogen wij het nog een dag langer zonder TV stellen. Bij de post zei een loketbediende mij vriendelijk daar nikst te kunnen aan verhelpen maar dat ik mocht klagen bij een betalend tel.nummer "voor al uw vragen" 022 12345.
Wat een modelservice van die beide diensten van openbaar nut;
Rond 11 uur had ik nog niets gehoord, toen dacht ik eraan de postbus te gaan lichten en wat bleek: de postbode was om 10.37 gepasseerd maar kon het pakje niet afleveren "omdat het postbusnummer niet op zijn document vermeld was." Dat volledige nummer had ik nadrukkelijk wel opgegeven aan de klantendienst maar ofwel werd het niet genoteerd ofwel konden die cijfers niet meer op de tekstregel van het document. Hoe dan ook de postman had dat nummer helemaal niet nodig, het volstond om op de bel te scrollen naar mijn naam om aan te bellen. Hij liet zonder boe of ba een briefje achter bovenop het meubel met brievenbussen. Gelijk wie had het kunnen opnemen en weg gooien.
Hoe dan ook mogen wij het nog een dag langer zonder TV stellen. Bij de post zei een loketbediende mij vriendelijk daar nikst te kunnen aan verhelpen maar dat ik mocht klagen bij een betalend tel.nummer "voor al uw vragen" 022 12345.
Wat een modelservice van die beide diensten van openbaar nut;
Het verwonderd mij dat ze dit met een postbode zouden doen ? Het is nu al een tijdje dat alles werkt met een UPS afhaal punt.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.