en proximus-mail blijft maar haperen....

  • 4 December 2014
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

buiten het feit dat ik (nog altijd) op een (beloofde) reactie wacht van 'mijn medewerkers' sedert 6/11/2014 wat de constante (externe) storingen op mijn, en andere computers van mailontvangst met mijn persoonlijke accounts via Proximus Mail betreft, wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om aan te kaarten dat ik sedert enkele dagen mails ontvang die uren geleden door afzenders verzonden werden. ???


_-________dank u Proximus_________________________________________________________________


ach ja,..... nog vergeten...


kan ik genieten van een prijsverlaging aangezien ik reeds maanden ( eigenlijk al 2 jaar) geen (normaal) gebruik kan maken van Proximus mail die deel uitmaakt van mijn (betaalde) E-services?


waarschijnlijk niet,...... maar ik had ook niet anders verwacht.





4 reacties

Mijn ervaring is als je de beloofde reactie niet krijgt dat je best terug een privé bericht stuurt.


Enfin dat doe ik toch regelmatig erom vragen of er al een oplossing op komst is of dat ze al meer weten waar het probleem zit enz...
Dit is mijn 1st forumraadpleging...m'n reactie zal je niet echt verderhelpen, hopelijk dan toch een (magere) troost: mijn situatie is 100% identiek mbt webmail en ik onderschrijf uw opmerking van de 1st tot de laatste letter. Sedert 2005 bij Belgacom en nog nooit zonder problemen geweest...is het de decoder niet dan wel internet of een boeket dat plots verdwijnt, of de factuur met bizarre aanpassing of mijn modeminstelling door kabouters veranderd enz...ik heb er mijn buik al lang van vol! 'Prntscn' nemen van elke annomalie is een natuurlijke reflex geworden, net zoals de supermarkt je teveel telt bij de quasi elke eindafrekening.
surf eens naar ► online skynet webmail


en als je de link gebruikt naar de oude skynet webmail interface, werkt het dan wel.
verder nog ter info hoe je klacht kunt indienen:


drie wegen om je probleem aan te klagen


De dienstkwaliteit is ontoereikend

Reageer