En nu? Geen Syfy en 13th Street meer???



Toon eerste bericht

86 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Marc,

Heel erg fijn om zulke positieve commentaar te mogen lezen van ons bedrijf Proximus.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Er wordt hier ook altijd en alleen blijkbaar van dit forum gesproken maar er is veel meer ongenoegen te bespeuren en dit via sociale media en andere fora en andere sites en blijkbaar is het inderdaad de reden dat de mensen niet goed weten waar ze naar toe moeten en waar ze best zijn wegens het duopoly natuurlijk.
Gaat Mobistar/Orange daar nu verandering in brengen of wordt er weer (met zijn drieen dan ) achter de schermen het toneel verder gespeeld ?!!??
Beste Marc,

Heel erg fijn om zulke positieve commentaar te mogen lezen van ons bedrijf Proximus.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Ja met cijfers en statistieken kun je natuurlijk alle bewijzen, maar of de tevredenheidcijfers er even goed uitzien !! ,
Maar ik begrijp dat je met een positieve noot zeer blij bent want de medewerkers zijn trouwens altijd al de kop van juut geweest, zoals we al lang weten.
Mvg,
Elsa
Reputatie 6
Badge +2
Die ZENTV mag voor mij eruit en ID in de plaats
In mijn geval smijt ik die ZENTV eruit en neem ik ID Discovery in de plaats.


Die ZEN TV bedoel je MyZen TV? In dat geval moet ik er op wijzen dat Proximus een aantal maanden geleden die zender uit het aanbod verwijderd heeft dus uw wens is vervuld.
Reputatie 2
Jaarverslag PX: TV-klanten: 1.759.000 (+167.000)
Mijn bedenkingen: met VDSL meer beschikbaar, proberen wellicht heel wat mensen PX omdat dit vaak goedkoper uitvalt dan geldwolf Telenet.
De feitelijke koppelverkoop in de vorm van packs maakt de analyse van de keuze onduidelijk.
Waar ik bij PX aan denk is dat zij klanten aantrekt die een goede service verwachten, want als je enkel voor de goedkoop gaat kom je bij hun dochter Scarlet terecht.
Het komt er dus op neer dat PX een aanbod moet bieden dat vergelijkbaar is met TN, het prijsverschil in acht genomen.
Ik kom na een paar maand tot het inzicht dat dit niet het geval is, maar ben nog steeds zinnens om mijn promotieperiode uit te doen.
Oeps Alexander had geen idee dat die zender al maanden geleden uit het aanbod is.

Bekijk die zender nooit maar als je het boeket nature & discovery neemt staat er op nu nog de website van PX dat die zender er in zit.
http://www.adsl-telecoms.be/nl/page/proximus-belgacom-promo-boeket-nature-discovery.html

Ofwel is dit misleide reclame zender aanbieden die er niet in zit ofwel zoals wij weten van PX dat ze super traag zijn om het aan te passen.

Uitleg PX graag THX
Poetsdame zegt mij hier, ze is beetje aan meelezen dat ik ook klacht kan indienen bij de ombudsman betreffende mijn vorige opmerking.
Ligt uw pc dan al zo erg onder het stof 😉

Ja met cijfers en statistieken kun je natuurlijk alle bewijzen, maar of de tevredenheidcijfers er even goed uitzien !! ,
Maar ik begrijp dat je met een positieve noot zeer blij bent want de medewerkers zijn trouwens altijd al de kop van juut geweest, zoals we al lang weten.
Mvg,
Elsa

Pagina 7 van jaarverslag 2015:
Klantentevredenheid zakelijke markt +18,4%
Klantentevredenheid residentiële markt +19%.
En geen concurrentie schrijven jullie?? De strijd tussen Proximus en Telenet is moordend.
Ja dat verslag ken ik ook maar wat je daar kunt uit concluderen , !! statistieken !!
Ik denk dat je bij de verkeerde vrienden je oor te luisteren gelegd hebt maar soit ieder zijn mening, moet kunnen op een forum ;)
We zullen wel zien dan, wie het eerst failliet gaat Px of TN :-)))

Maar ze hebben een lichte voorsprong want ⌘ staat op de tweede plaats en TN op de eerste op gebied van storingen, maar zoals altijd met zo'n cijfers op 't internet kan je alles bewijzen, hangt er tenslotte ook nog vanaf van waar en van wie ze komen.
Reputatie 2
Pak als voorbeeld Scarlet. Die heeft de 28 meest bekeken zenders. Begin daarmee als basis, Scarlet 3 in 1 kost maar € 39. En Scarlet gebruikt de PX lijn. Dus zo duur hoeft dit ook niet te zijn. Scarlet is toch een dochter van PX ?

MaarAntoon hoe dikwijls ik het ook nog eens moet uitleggen; Het is een operator zelf die bepaald hoe hij dit ook doet. Dus lij bent waarschijnlijk naar daar gegaan omdat het voor jou dan de goedkoopste oplossing was. En die zenders je beter lagen. Bij Telenet is het nog anders; je neemt het basis pakket of je neemt er play of play-more bij. En dan kan je er desnoods nog iets aan toevoegen zodat je aan 200 zenders komt; Maar dan ben je ook wel genoeg kwijt denk ik. En PX doet het op zijn wijze.
Reputatie 2
Bart sorry ben ik toch niet akkoord op software gebied is dat perfect te doen dat iedere klant kiest welke zenders hij wilt 2/3 van mijn huidig aanbod mag verdwijnen bekijk ik nooit.

Zoals andere forums gebruikers het ook zeggen ligt het probleem hoe gaan ze het berekenen. Ik kijk graag naar de Discovery channels en andere klanten naar voetbal of naar iets anders.

Als ze het echt willen kan PX dit doen ga voorbeeld geven:
Neem het pakket Boeket Nature&Discovery voor € 5,95/maand je hebt dan 7 zenders ( en snap de logica niet van PX dat Discovery ID niet in dat pakket zit) Die ZENTV mag voor mij eruit en ID in de plaats

Gaan even de rekenmachine nemen :-)
5.95 euro delen door 7 = 0.85 euro per zender en ik spreek nu enkel over de Boeket Nature&Discovery. In mijn geval smijt ik die ZENTV eruit en neem ik ID Discovery in de plaats.

Met wat ik wil kan mijn tv abonnement 55 % zakken in prijs maar dit is terug in het nadeel van PX verdienen dan ook pak minder per klant op tv gebied.


Ik begrijp je wel volledig en weet wel dat het software matig zal gaan. Enkel zag ik het niet zitten dat men het voor elke klant afzonderlijk een aparte rekening moet gaan maken. Laat staan dat er dan nog dagelijks klanten bijkomen. of men moet verplichten een vaste lijst samen te stellen. Maar als er dan een nieuwe zender word gelanceerd in een pakket wat gaat men dan doen?
Reputatie 2
Beste Marc,

Heel erg fijn om zulke positieve commentaar te mogen lezen van ons bedrijf Proximus.

Met vriendelijke groeten,

Joel


Aan Joel Marc heeft zijn biezen genomen denk ik.:8
Reputatie 2
Er wordt hier ook altijd en alleen blijkbaar van dit forum gesproken maar er is veel meer ongenoegen te bespeuren en dit via sociale media en andere fora en andere sites en blijkbaar is het inderdaad de reden dat de mensen niet goed weten waar ze naar toe moeten en waar ze best zijn wegens het duopoly natuurlijk.
Gaat Mobistar/Orange daar nu verandering in brengen of wordt er weer (met zijn drieen dan ) achter de schermen het toneel verder gespeeld ?!!??


Dat is niet enkel hier, dit merk ik ook bij ons op het forum en het eigenaardige is dan dat ik dan nog nooit zulke problemen mee heb gemaakt die ze daar dan vertellen. Ik wil nu ook niet zeggen dat dat hier allemaal onzin is, maar ik denk dat er bij veel berichtgeving overdreven wordt. En dan bedoel ik de berichten waarop men een antwoord geeft. Want daar ken ik al enkele kampioenen van.
Reputatie 2
Jaarverslag PX: TV-klanten: 1.759.000 (+167.000)
Mijn bedenkingen: met VDSL meer beschikbaar, proberen wellicht heel wat mensen PX omdat dit vaak goedkoper uitvalt dan geldwolf Telenet.
De feitelijke koppelverkoop in de vorm van packs maakt de analyse van de keuze onduidelijk.
Waar ik bij PX aan denk is dat zij klanten aantrekt die een goede service verwachten, want als je enkel voor de goedkoop gaat kom je bij hun dochter Scarlet terecht.
Het komt er dus op neer dat PX een aanbod moet bieden dat vergelijkbaar is met TN, het prijsverschil in acht genomen.
Ik kom na een paar maand tot het inzicht dat dit niet het geval is, maar ben nog steeds zinnens om mijn promotieperiode uit te doen.


Ik ga nu geen reclame maken voor Telenet, maar Telenet is niet duurder als PX als je tenminste een beetje kan rekenen en weet hoe je het aanpakt. Zie eerst naar je huidige producten en neem de prijs van PX in je hoofd. Denk er aan je hoeft PX niet te verlaten om bij Telenet te zitten. voetbal? film?
Reputatie 7
Badge +2
Ik zou wel graag eens een verdeling zien van het aantal PX klanten per kabelgebied (dus zelfs niet op gewest alleen). Dan zien we direct wie er niet naar TN kan.
Reputatie 6
Badge +1
Ik kan niet naar Telenet, rijgnet in gebouw en ze bouwen het niet om, tenzij voor heel veel geld. Integan ging dit wel gratis ombouwen. Hadden daar een speciaal programma voor opgezet. Toen nam Telenet Interkabel over en moest het een hele hoop kosten. Ongeveer €500 per appartement en er zijn er hier vijftig, dus reken maar uit. We hebben het als VME wel overwogen maar hebben ondertussen heel veel andere dringende kosten aan ons gebouw. We hebben wel nog het geluk dat we een heel snelle PX verbinding hebben, VDSL2 en 3 TV's mogelijk hier, dus niet echt een noodzaak om te gaan ombouwen. Bovendien veel oudere mensen en die hebben daar allemaal geen behoefte aan. Dus blijven wij allemaal klant bij PX. Ben ook wel tevreden over PX, alleen het ontbreken van HD zenders en bepaalde zenders die ze dan ook niet in hun aanbod willen of kunnen hebben is dan wel een beetje vervelend. Maar eigenlijk is dat een luxe probleem, er zijn veel ergere dingen in de wereld.
Ben ook wel tevreden over PX, alleen het ontbreken van HD zenders en bepaalde zenders die ze dan ook niet in hun aanbod willen of kunnen hebben is dan wel een beetje vervelend. Maar eigenlijk is dat een luxe probleem, er zijn veel ergere dingen in de wereld.
Inderdaad, een luxeprobleem. Je slaat de nagel op de kop. Men moet leren relativeren vind ik, dat betekent in relatie plaatsen tot. Een aantal forumleden blazen hun (tijdelijk) TV-probleempje op tot ongekende proporties. Wees blij dat je hier in België zo makkelijk van dergelijke diensten kunt genieten tegen een zeer redelijke prijs. Of het gras altijd groener is aan de overkant? Neen hoor.
Reputatie 2
Jaarverslag PX: TV-klanten: 1.759.000 (+167.000)
Mijn bedenkingen: met VDSL meer beschikbaar, proberen wellicht heel wat mensen PX omdat dit vaak goedkoper uitvalt dan geldwolf Telenet.
De feitelijke koppelverkoop in de vorm van packs maakt de analyse van de keuze onduidelijk.
Waar ik bij PX aan denk is dat zij klanten aantrekt die een goede service verwachten, want als je enkel voor de goedkoop gaat kom je bij hun dochter Scarlet terecht.
Het komt er dus op neer dat PX een aanbod moet bieden dat vergelijkbaar is met TN, het prijsverschil in acht genomen.
Ik kom na een paar maand tot het inzicht dat dit niet het geval is, maar ben nog steeds zinnens om mijn promotieperiode uit te doen.


Ik ga nu geen reclame maken voor Telenet, maar Telenet is niet duurder als PX als je tenminste een beetje kan rekenen en weet hoe je het aanpakt. Zie eerst naar je huidige producten en neem de prijs van PX in je hoofd. Denk er aan je hoeft PX niet te verlaten om bij Telenet te zitten. voetbal? film?


Ik ben op 30/4/16 naar PX gekomen van TV-Vlaanderen en EDPnet omdat ik het voetbal wil zien.
Ik had een voorkeur voor Telenet maar:
- ik moest PLAY MORE nemen enkel omdat ik SyFy wilde
- ik moest PLAY SPORTS nemen hoewel ik enkel het belgisch voetbal wil zien
- ik had genoeg aan 100 Mbits/sec maar niet aan 150 GB datavolume
Intussen is SyFy weggevallen en heb ik ontdekt dat NGC niet in HD beschikbaar is bij PX (ik vind dit zo onbegrijpelijk dat ik daar had "over gekeken").
Overigens zie ik veel meer zenders in HD bij Telenet en heb ik de achterstelling van de nederlandstaligen vastgesteld bij PX.
De administratieve bevindingen zijn ook niet belovend met de eerste 2 facturen foutief.
De primitieve mogelijkheden van de decoder verhogen weer mijn interesse voor "TV met een kaartje".
Ik ga mijn 6 maand promotie uitdoen en als de situatie dan niet verbeterd is zal ik wellicht naar TN overstappen, al ben ik er ook geen fan van.
Reputatie 2
Ben ook wel tevreden over PX, alleen het ontbreken van HD zenders en bepaalde zenders die ze dan ook niet in hun aanbod willen of kunnen hebben is dan wel een beetje vervelend. Maar eigenlijk is dat een luxe probleem, er zijn veel ergere dingen in de wereld.
Inderdaad, een luxeprobleem. Je slaat de nagel op de kop. Men moet leren relativeren vind ik, dat betekent in relatie plaatsen tot. Een aantal forumleden blazen hun (tijdelijk) TV-probleempje op tot ongekende proporties. Wees blij dat je hier in België zo makkelijk van dergelijke diensten kunt genieten tegen een zeer redelijke prijs. Of het gras altijd groener is aan de overkant? Neen hoor.


Relativeren is het aanbod in verhouding zien tot de prijs... en de "goede" bedrijfsresultaten van PX waar jij mee uitpakt.
Reputatie 2
Ik zou wel graag eens een verdeling zien van het aantal PX klanten per kabelgebied (dus zelfs niet op gewest alleen). Dan zien we direct wie er niet naar TN kan.

jij bent al direct de eerste die reageert alsof ik wil dat de PX klanten naar Telenet komen. En ik leg het juist uit hoe het anders ook kan. Alles staat duidelijk beschreven wat je moet doen en enkel wat denk, en rekenwerk. Meer inlichtingen geef ik ook niet, want ik ga het toch zo doen binnenkort en ik weet dat het me best zal lukken dit heb ik al allemaal berekend, en enkel play-more tijdelijk buiten gooien om de kosten voorlopig te drukken.
spijtig dat je niet altijd kunt weten op het forum van waar dat de wind komt :LOL:
Reputatie 2
ja maar nu probeer ik aan de mensen zo duidelijk mogelijk iets uit te leggen, en het is alsof ze het niet snappen of willen snappen. Want Elsa ik ben in ieder geval binnenkort van plan dit zo te doen. het word dus voor mij ook rekenen omdat ik een volledig pack heb bij Telenet en daar nu profijt uit haal. Bij een overstap en splitsing valt dit allemaal weg; Nu met het wegvallen van die twee zenders is het nog even afwachten, wat gaat er in de plaats komen. wat zet proximus en Telenet daar? Want voor Telenet hoef je dan weer play-more te nemen en dit lijkt me te veel. 150€ voor tv. betaal ik niet per maand. En als proximus 2goede zenders in een basispakket zet. Dan kan ik ze beter daar zien. Dus misschien beter nog enkele maanden wachten.
Het is vooral de communicatie hierover die mank loopt.
Enkele weken geleden contacteer ik de klantendienst omdat ik gehoord had dat SyFy zou verdwijnen: geen sprake van.
Op 1 juli: weg. Reactie van de klantendienst: wij wisten het zelf niet !!!!!!!
Maar er volgt nog een communicatie naar de betrokken klanten toe, met een alternatief.
Vandaag: nog altijd niets.....
In feite kunnen ze ook maar een definitief goed antwoord geven als de onderhandelingen echt rond zijn, want anders zal het antwoord toch maar blijven bij we zij met de onderhandelingen bezig of iets dergelijk waar we tenslotte ook niet veel aan hebben, zelf al zou het antwoord zijn de onderhandelingen zijn bijna rond, dan heb je nog totaal geen zekerheid of het 100% zal doorgaan.
't leven is niet simpel hé ,-)))

Reageer