Eva,
Mijn klantnummer is fa352357.
Ik was EPP-klant met Internet favorite (en telefonie). Eerder deze week heb ik in een Belgacom Center Belgacom TV aangevraagd. Volgens het center kan dit niet in combinatie met de Affinitykorting en zou ik vanaf nu dit voordeel verliezen. Nochtans wordt Belgacom TV ook mee vermeld met een korting in het EPP-programma.
Kan u nagaan of het klopt dit ik mijn korting verlies vanaf nu? Indien gewenst kan en wil ik uiteraard gerust een nieuw werknemersformulier invullen en doorfaxen.
In de marge van dit alles: Kan u nagaan wanneer de TV actief zal worden? Ik bestelde ook Mobile Internet Daily, maar dat is inmiddels reeds geactiveerd.
Alvast bedankt,
Gert
Bladzijde 1 / 1
Indien je EPP klant bent is gratis TV idd niet van toepassing (derde betaler). Je krijgt wel 30% korting op TV.
Bedankt voor je reactie. Het Belgacom Center(BC) heeft me uit het EPP gegooid, maar ik had toch graag bevestiging van Belgacom of dat het voordeligste is. Het BC had eerst niet opgemerkt dat ik een EPP-klant was en belde me een paar uur later op dat ik dit voordeel verlies. Maar ik had de indruk dat ze het daar ook niet zeker wisten. Dat neem ik niet kwalijk, maar ik wil wel graag zekerheid.
Beste Obelix2000,
Na ons telefonisch gesprek wil ik nog bevestigen dat men de activatiedatum van Belgacom TV via telefoon of per brief zal bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Na ons telefonisch gesprek wil ik nog bevestigen dat men de activatiedatum van Belgacom TV via telefoon of per brief zal bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Dank je wel voor het telefoontje dat ik mocht ontvangen én de bijkomende info hier. Dat is bijzonder vriendelijk.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.