Beantwoord

Email spam op Android toestellen

  • 11 February 2016
  • 6 reacties
  • 337 Bekeken

Hallo, voor mijn email heb ik al jaren een skynet-account en ik werk op mijn pc met Outlook 97. Ik heb hier zelden of nooit problemen met spam.
Nu ik echter mijn skynet-mails ook via een android telefoon en/of -tablet binnenhaal, stel ik vast dat er daar dagelijks heel wat spam via mijn skynet-account binnenkomt.
Wat is hiervan de reden en hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Wim 11 February 2016, 13:13

Bekijk origineel

6 reacties

Omdat u op uw PC spamfilters hebt staan voor email en op uw android toestellen staan die er niet ?
Reputatie 7
Badge +6
Ik vermoed inderdaad ook dat een en ander te maken heeft met de spam-instellingen.
Hier kun je stap voor stap de instellingen volgen om je spamfilter correct in te stellen.
Succes!
Reputatie 7
Badge +6
Ben ook eens gaan neuzen in die instellingen en heb ook wat veranderingen aangebracht. Bedankt voor de tip. :8
ja, 😉 "internet beveiliging" wordt door heel veel gebruikers zeer stiefmoederlijk behandeld 😃 .... misschien ook maar beter dat ze niet weten in welk wespennest ze zitten ! LOL ! ok, 't is niet de eenvoudigste materie natuurlijk !
Reputatie 7
Badge +6
Ach, ik heb in Outlook ook een hoop filters, maar als je het al aan de 'bron' nog: wat meer kan beveiligen, waarom daar geen gebruik van maken? 😳
Bij mij komen een hoop dingen gewoon niet eens binnen en wie toch binnen mag een geen "goei papieren" heeft vliegt er vooralsnog onverbiddelijk uit 😃 ...

Reageer