Hallo, voor mijn email heb ik al jaren een skynet-account en ik werk op mijn pc met Outlook 97. Ik heb hier zelden of nooit problemen met spam.
Nu ik echter mijn skynet-mails ook via een android telefoon en/of -tablet binnenhaal, stel ik vast dat er daar dagelijks heel wat spam via mijn skynet-account binnenkomt.
Wat is hiervan de reden en hoe kan ik dit oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Omdat u op uw PC spamfilters hebt staan voor email en op uw android toestellen staan die er niet ?
Ik vermoed inderdaad ook dat een en ander te maken heeft met de spam-instellingen.
Hier kun je stap voor stap de instellingen volgen om je spamfilter correct in te stellen.
Succes!
Hier kun je stap voor stap de instellingen volgen om je spamfilter correct in te stellen.
Succes!
Ben ook eens gaan neuzen in die instellingen en heb ook wat veranderingen aangebracht. Bedankt voor de tip. :8
ja, 😉 "internet beveiliging" wordt door heel veel gebruikers zeer stiefmoederlijk behandeld 😃 .... misschien ook maar beter dat ze niet weten in welk wespennest ze zitten ! LOL ! ok, 't is niet de eenvoudigste materie natuurlijk !
Ach, ik heb in Outlook ook een hoop filters, maar als je het al aan de 'bron' nog: wat meer kan beveiligen, waarom daar geen gebruik van maken? 😳
Bij mij komen een hoop dingen gewoon niet eens binnen en wie toch binnen mag een geen "goei papieren" heeft vliegt er vooralsnog onverbiddelijk uit 😃 ...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.