Wat ik heb gedaan was dat ik een email adres heb toegevoegd. Mijn adres was username@skynet.be en ik heb toegevoegd username@proximus.be
beide email adressen getest. Ik kon emails ontvangen op beide adressen.
De volgende dag zet ik Outlook aan en toen zei die dat mijn username en/of password onjuist zijn. Toen ingelogd op mijn webmail. Ik kan wel inloggen op Proximus maar als ik naar "Berichten" ga krijg ik een foutmelding. Het systeem zegt dat ik onlangs mijn password heb veranderd. Maar dat is niet waar.
Ik heb toen geprobeerd mijn password te veranderen. Dat lukte. Toen Afgemeld en weer opnieuw aangemeld. Kon echter niet nieuwe password gebruiken bij aanmelden. Moest oude weer gebruiken. Ook kan ik niet bij mijn berichten komen met webmail.
helpdesk wist het niet. Moest wachten totdat technisch geschoold personeel zou komen maar vandaag is er weer niemand bij de helpdesk.
Hoe kan ik dit verhelpen? Het lijkt allemaal zo klungelig allemaal.
Beste antwoord door RobrechtB
Bekijk origineel