email contacten verwijderen

  • 26 February 2016
  • 10 reacties
  • 1150 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hallo, al geruime tijd kan ik onmogelijk contacten verwijderen uit mijn email van skynet/proximus.
Zelfs online webmail, geeft steeds de fout: oeps er is iets misgelopen.

Hoe op te lossen aub?

10 reacties

Best eens je instellingen laten checken, je kan PX ook contacteren of wachten tot hier iemand van het Proximus team langs komt op dit te doen voor u.
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb een bericht gestuurd naar PX, zal nu afwachten
Reputatie 2
Badge +1
Ben gebeld geweest door iemand en die vond het blijkbaar nodig om mij als tip te geven dat ik eens moest "google-en" of er niks te vinden was betreffende mijn probleem. Hij stelde me ook voor om mijn mailaccounts te verwijderen en nieuwe te nemen, maar ik kan dat niet want het gaat om mijn mailbox. De hoofdaccount dus + mijn aliassen. Sorry, maar dat zomaar niet, ik gebruik mijn eigen naam al jaren en wat dan met alle mails in mijn mappen? Dit is dan de zogenaamde professionele hulp?
Nu, ten lange leste ging hij dan een "ticket" opzetten en me binnen enkele dagen terugbellen. Zal wel zien. Word vervolgd.
Reputatie 2
Badge +1
Nog altijd geen telefoon gehad, wat ik wel al heb opgemerkt...

Wanneer ik dus een contact wil verwijderen, dan krijg ik dus steeds een "error": Fout, oeps er is iets foutgelopen,
én... wanneer ik de map op zijn geheel wil verwijderen, dan krijg ik de melding: an error occured inside the open-xchange sever witch prevented it from fulfilling the request.
Dus denk ik wel dat er ergens iets fout loopt binnen de server instellingen, aangaande mijn account.
Kan dit iemand nakijken, aub?
Probeer eens met de oude interface -> https://webmail.emp.skynet.be Oude interface
Reputatie 2
Badge +1
gaat niet want daar kan ik niet aan mijn contacten, Elsa
Reputatie 7
Badge +6
Sorry voor de late reactie, heb je nog steeds dit probleem?
Kan je even je emailadres doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team?
Reputatie 2
Badge +1
topic mag worden afgesloten, ben dus verplicht geweest om mijn emailbox niet meer te gebruiken en een andere mailbox op te zetten. Ze kunnen of mogen geen contacten of mappen met contacten verwijderen omdat ze zich verbergen achter de zogenaamde "privacy" wetten.
Ik vind het gewoon bullshit, ze gaan mij niet wijsmaken dat die emailboxen die niet meer gebruikt worden, dus eeuwig blijven staan?

Mja, hoe dan ook, ik heb een andere mailbox wat op zich ook reeds problemen geeft op andere websites waar men mijn (oude) account niet wil veranderen. Zeker op bepaalde forums zeggen ze dan dat dit niet gaat omdat ze alle posts niet kunnen verwijderen. Het loopt wel los, want gelukkig heb ik er niet zo veel.
Reputatie 7
Badge +6
Het is misschien vijgen na Pasen maar heb hiervoor even contact opgenomen met de desbetreffende dienst en dit probleem is vermoedelijk te wijten aan een fout/slecht karakter bij 1 van je contactpersonen welke een problemen geeft in onze database. Het is dan mogelijk dit we dit controleren en het nodige doen om dit op te lossen.

Wat we inderdaad niet mogen wegens privacyredenen is inloggen op je mailbox. Ik vermoed dat er dan ook een miscommunicatie was.

Verder is het ook altijd mogelijk, indien je vanaf 0 wenst te beginnen, een nieuwe mailbox aan te maken en je mailadressen (welke bekend zijn bij je correspondenten) te linken aan je nieuwe mailbox. Zo start je terug met een schone lei en behoud je je mailadres.

Nu, moest je alsnog geïnteresseerd zijn in 1 van deze oplossing. Stuur even je gegevens (mailadres) door naar Het Proximus Team dan doen we het nodige.
Reputatie 2
Badge +1
tja, laat maar...
die krijg je niet weg, er zitten teveel contacten tussen met een slecht karakter. (lol)

toch bedankt voor het proberen... groetjes.

Reageer