krijg sedert een aantal weken steeds de melding dat mijn account instellingen veroudert zijn. Nu kan ik ook niet meer deze aanpassen in my webmail . er zijn geen emailaccounts zichtbaar. Weet iemand hier een antwoord.
Bladzijde 1 / 1
lukt het ook niet via http://webmail.proximus.be om je mails te lezen.
NB: via MyProximus kan je geen mails meer raadplegen omwille van privacy redenen.
NB: via MyProximus kan je geen mails meer raadplegen omwille van privacy redenen.
neen lukt ook niet daar kan ik me niet aanmelden
steeds emailadres of wachtwoord ongeldig.
steeds emailadres of wachtwoord ongeldig.
je moet je niet aanmelden op webmail.proximus.be maar klikken op wachtwoord vergeten onderaan de login velden en met dit nieuw wachtwoord is er grote kans da dat je terug aan je mails kan.
H
eb dit ook gedaan en kreeg dan een melding dat hij geblokkeerd is.
Heb dan gebeld en kreeg een heel vervelende kerel aan de lijn. Een zekere carlos en die zei dat ik moest wachten op een brief . En heeft de telefoon neergegooid . Dit is dus nu al 16 dagen geleden en nog steeds geen brief gekregen.
Kan mij iemand vertellen hoe lang dit nog gaat duren.
eb dit ook gedaan en kreeg dan een melding dat hij geblokkeerd is.
Heb dan gebeld en kreeg een heel vervelende kerel aan de lijn. Een zekere carlos en die zei dat ik moest wachten op een brief . En heeft de telefoon neergegooid . Dit is dus nu al 16 dagen geleden en nog steeds geen brief gekregen.
Kan mij iemand vertellen hoe lang dit nog gaat duren.
Dag Eddy, ik heb gezien dat je mailbox was geblokkeerd wegens 6x tijdelijke blokkeringen wegens spamming. Dit houdt in dat er uitgaand van jouw mailbox SPAM wordt verstuurd. Ik spreek dan over tools die zo'n 200-500 mails op enkele minuten sturen. Proximus zal in eerste instantie je wachtwoord resetten zodat jij opnieuw je wachtwoord kan instellen. Er wordt dan ook aangeraden je computer te laten nakijken op virussen of spyware. Wanneer je je wachtwoord reset en er wordt opnieuw SPAM verstuurd wordt je weer (tijdelijk) geblokkeerd en kan je bijna zeker zijn dat het probleem op je computer zit. Na 5 à 6 keer wordt je account volledig geblokkeerd. Je dient dan echt wel je computer eens na te kijken. Anders zal dit probleem zich blijven voortdoen.
Ik heb je mailbox opnieuw open gezet maar je dient echt wel actie te ondernemen en je computer te laten nakijken of bij voorkeur volledig te laten formatteren na het nemen van de nodige backups. Anders zal je account binnen kortste keren opnieuw worden geblokkeerd. Ik raad dus het volgende aan:
- Controleer grondig je PC op virussen of laat dit doen door een specialist (bij voorkeur een volledige format van je PC)
- Reset je wachtwoord zoals beschreven op volgende pagina.
Hierna kan je je mails opnieuw gebruiken. Mijn excuses voor de hinder.
Ik heb je mailbox opnieuw open gezet maar je dient echt wel actie te ondernemen en je computer te laten nakijken of bij voorkeur volledig te laten formatteren na het nemen van de nodige backups. Anders zal je account binnen kortste keren opnieuw worden geblokkeerd. Ik raad dus het volgende aan:
- Controleer grondig je PC op virussen of laat dit doen door een specialist (bij voorkeur een volledige format van je PC)
- Reset je wachtwoord zoals beschreven op volgende pagina.
Hierna kan je je mails opnieuw gebruiken. Mijn excuses voor de hinder.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.