Beantwoord

Elke week wel een storing

  • 24 december 2017
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Ik moet elke week wel een keer alles terugopstarten voor de storing van mijn tv weg te kriijgen
Is dit normaal bij proximus tv.
icon

Beste antwoord door Martin 24 december 2017, 10:49

is wel wat frequent!

Is je decoder rechtstreeks verbonden met de bbox3 over een utp netwerkkabel want dit zorgt ook dikwijls voor problemen als je tussen de decoder en bbox werkt met draadloze oplossingen zoals powerlines bijvoorbeeld.

Als ze u bij proximus helpdesk 0800 22 800 niet kunnen echt helpen om dit probleem op te lossen dan zou ik eens beroep doen op een gratis happy house technieker om alles een na te komen kijken en dit kan je zelf ook aanvragen via deze link > http://proximus.be/happyhouse .
Bekijk origineel

1 reactie

is wel wat frequent!
Is je decoder rechtstreeks verbonden met de bbox3 over een utp netwerkkabel want dit zorgt ook dikwijls voor problemen als je tussen de decoder en bbox werkt met draadloze oplossingen zoals powerlines bijvoorbeeld.
Als ze u bij proximus helpdesk 0800 22 800 niet kunnen echt helpen om dit probleem op te lossen dan zou ik eens beroep doen op een gratis happy house technieker om alles een na te komen kijken en dit kan je zelf ook aanvragen via deze link > http://proximus.be/happyhouse .

Reageer