Ik heb op 29/9 mijn modem en 2 decoders teruggebracht naar het PX Center Brugge om PX te beëindigen.
Alles lijkt OK en op mijn factuur is ook 30/9 in mindering gebracht, daar ik abo betaald had tot 30/9.
Ik begrijp dan ook niet waarop de huidige aanrekening van 6 euro abonnement betrekking heeft.
Kan een PX-medewerker dit even nakijken?
Klantnummer 619472794 (document:6651661235).
Bladzijde 1 / 1
Hallo riji,
Ik heb de nodige rechtzetting gedaan met creditnota 669301868.
U hoeft dus niets te betalen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Ik heb de nodige rechtzetting gedaan met creditnota 669301868.
U hoeft dus niets te betalen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Hartelijk dank,
topic mag afgesloten worden.
topic mag afgesloten worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.