Hoi,
Bestaat er een mogelijkheid dat ik mijn eigen HDD-recorder aansluit op mijn nieuwe Belgacom TV netwerk?
Alvast bedankt voor de feedback.
Groeten
Little Lion
Bladzijde 1 / 1
Je kan hem aansluiten op de scartuitgang van de decoder. Je moet je HDD-recorder dan wél op het extern kanaal van die scart zetten, en de decoder op het op te nemen zenderkanaal. Je kunt dus logischerwijze niet tegelijk op de recorder opnemen en naar een andere zender op de decoder kijken. Als je niet thuis bent tijdens het opnemen, kan je voor de zekerheid dan een herinnering plannen op de zender waarvan je wilt opnemen en op het uur waarop het programma begint, maar nodig is dat niet als je de zender al klaarzet op je decoder en je zeker bent dat niemand anders die zender nog gaat verzetten. Je moet je recorder dan wél doorlussen met scart of HDMI naar je TV. De decoder stuurt echter geen aparte stream naar zijn scartuitgang(en) en naar de HDMI-uitgang, wat echter technisch wél mogelijk zou moeten zijn denk ik.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.