Hallo,
Op 5 april hebben wij onze eindfactuur m.b.t. de beëindiging van contract mogen ontvangen.
Hier staat echter een tweetal posten op welke wij niet thuis kunnen brengen:
• Bizz IP Box a € 349,7025
• Modem b-box a €99,00
Wat zijn dit voor posten?
Tot op heden hebben wij ook nog geen verzoek gekregen van een monteur om het een en ander af te monteren.
Alvast bedankt voor de informatie.
Ons klantnummer is 9580902
Met vriendelijke groet,
Jos van den Dungen
P.S. aangezien ik vanuit Nederland werk kan ik jullie 0800 nummers niet bellen.
Bladzijde 1 / 1
Dag Jos,
Je hebt ook geen e-mail ontvangen? Toestellen diende via Kiala terug gezonden te worden. Je krijgt bij een opzegging normaal deze terug zend code per e-mail.
Groetjes, Nicky
Je hebt ook geen e-mail ontvangen? Toestellen diende via Kiala terug gezonden te worden. Je krijgt bij een opzegging normaal deze terug zend code per e-mail.
Groetjes, Nicky
Hallo,
Nee, wij hebben geen e-mail ontvangen.
Halverwege maart zijn wij 1 x gebeld door een monteur van jullie om de spullen af te monteren en weg te halen.
Dit was echter te vroeg aangezien het buro nog tot 31 maart in bedrijf was.
Deze persoon zou dan t.z.t. een nieuwe afspraak maken maar tot op heden is er geen contact meer geweest.
Wij hebben echter wel een factuur met bovengenoemde eenmalige kosten gehad maar ik denk dat dit spullen zijn die terug gehaald moeten worden door jullie. Deze wens ik dan ook niet te betalen.
Onze contact gegevens kan ik u in een persoonlijk bericht toesturen.
Met vriendelijke groeten,
Jos van den Dungen
Nee, wij hebben geen e-mail ontvangen.
Halverwege maart zijn wij 1 x gebeld door een monteur van jullie om de spullen af te monteren en weg te halen.
Dit was echter te vroeg aangezien het buro nog tot 31 maart in bedrijf was.
Deze persoon zou dan t.z.t. een nieuwe afspraak maken maar tot op heden is er geen contact meer geweest.
Wij hebben echter wel een factuur met bovengenoemde eenmalige kosten gehad maar ik denk dat dit spullen zijn die terug gehaald moeten worden door jullie. Deze wens ik dan ook niet te betalen.
Onze contact gegevens kan ik u in een persoonlijk bericht toesturen.
Met vriendelijke groeten,
Jos van den Dungen
Dag Jos68,
Ik heb hiervoor dossier 42305694 opgesteld voor de bevoegde dienst.
Je e-mailadres heb ik teruggevonden. Ik zou enkel nog je (gsm)nummer nodig hebben om in het dossier toe te voegen. Dit kan eventueel ook via een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
De factuur heb ik 'on hold' geplaatst.
Groetjes,
Antonella
Ik heb hiervoor dossier 42305694 opgesteld voor de bevoegde dienst.
Je e-mailadres heb ik teruggevonden. Ik zou enkel nog je (gsm)nummer nodig hebben om in het dossier toe te voegen. Dit kan eventueel ook via een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
De factuur heb ik 'on hold' geplaatst.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.