Skip to main content

Één uur gratis "TV overal" met 3G verbinding

• August 11, 2012
  • 4 reacties
  • 244 Bekeken

Bij het uitloggen van TV overal via WiFi krijg de de mogelijkheid om een simkaartnummer op te geven en zo één uur gratis "TV overal" te kijken. Dit lukt echter niet. Na het ingeven van mijn nummer 0470....... Krijg de melding "op dit GSM nummer kan u de optie 1 uur gratis TV niet activeren"

Wat gaat hier mis? Ik geef toch het simnummer van mijn tablet in en hier werkt alles wel normaal.

Bedankt, Pol
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • August 12, 2012
Al eens geprobeerd de nul weg te laten vooraan ?

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • August 12, 2012
Lukt bij mij ook niet.

swimmer4
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • August 12, 2012
Bij mij lukt dit wel op mijn smartphone maar niet op mijn tablet.
Volgens mij zit het zo als je een betalend abonement hebt met mobiel internet op het nummer dat je ingeeft bij tv overal dan zal je de 1 uur (1gb) krijgen voor tv overal maar als je geen mobiel internet hebt of mobiel internet waar je niet voor betaald (mobiel internet die je krijgt doordat je internet overal hebt al dan niet in een pack) zal dit niet werken.
mvg

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • August 12, 2012
Ik heb een Mobile Internet op GSM Comfort van 250MB + 100MB exta uit pack. Dus dat kan het probleem niet zijn. Maar ik til er niet te zwaar aan, want op 3G TV-kijken doe ik toch niet écht. Mijn tablet is een Wifi only, en die kan ik via mijn smartphone (instellen als mobile hotspot met tethering) ook op 3G gebruiken indien nodig; maar meestal lukt het wel via FON. Ik heb nl. door het Mobile Comfort15 abonnement in mijn pack toch een extra FON-login kunnen aanmaken zodat ik zowel met mijn smartphone als met mijn (Wifi)tablet op FON kan surfen.