Vraag

Een goede start????

  • 24 August 2016
  • 13 reacties
  • 291 Bekeken

Vorige week mijn eerste factuur gekregen van Proximus na mijn overstap van Telenet. Staat 207€ ipv de beloofde 87€. Na UREN proberen bellen naar de klantendienst vrijdagavond om 21.30u eindelijk binnengeraakt na 3 dagen.
Redelijk vlot afgescheept met de melding dat het in orde komt en dat er mij op maandag of dinsdag ten laatste iemand terug ging contacteren. Heb vanavond dan maar zelf gebeld want nog niemand gehoord. Uiteraard weer een half uur moeten wachten, wat nog meeviel tov vorige week. Vriendelijke mevrouw aan de lijn die denk ik geholpen heeft en mij morgen gaat contacteren voor de bevesting. Ben benieuwd....
Dit kan je moeilijk een goede kennismaking noemen en begin mij mijn overstap al serieus te beklagen.
Ik hoop voor al mijn geduld toch enige compensatie te krijgen. Iemand ervaring mee???
Ik probeer dit hier want proximus kan je blijkbaar niet via mail bereiken. Of vergis ik mij?

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Bart

13 reacties

de enige methode is door te surfen naar => proximus.be/contact
dan wat naar beneden scrollen tot aan "Mail Ons" en daar het mailform in te vullen.

Is dat op je definitieve factuur dat dit staat want op de voorlopige wordt nog geen rekening gehouden met promoties en kortingen
Heb ik geprobeerd maar voor factuur of klacht komt er steeds de melding : voor dit probleem kunnen wij u beter telefonisch ondersteunen.
Heb geen zin om weer proberen binnen te raken. Telefonische klantendienst van Proximus is mij precies een echte ramp hoor....
Elsa definitieve factuur via de post gekregen...
Daar wordt hier dikwijls over geklaagd, maar eigenlijk heel raar want als ik bel voor problemen heb ik gegarandeerd iemand aan de lijn binnen de 10 minuten, hoe dit komt dat het bij de ene zoveel langer duurt dan bij de anderen heb ik geen uitleg voor.
Je kan dat op de mailform omzeilen door een ander onderwerp te kiezen waar je niet de melding krijgt van telefonische ondersteuning en dan daar je uitleg doen omtrent je probleem, enfin ik geef het maar mee je doet er uiteraard zelf je goesting mee.
Reputatie 5
Badge +3
Of stuur een privé mail naar het Proximus Team via dit forum.
Dat kan je ook altijd doen natuurlijk Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 6
Badge +3
Is het mogelijk om de factuur hier te delen (met de persoonlijke info uitgeknipt / zwart gemaakt)? Dan kunnen we zien of we de factuur kunnen uitleggen hier. Vaak zijn dit misverstanden over bijvoorbeeld tijden. Zeker bij de eerste factuur gaat het soms over meerdere maanden. Het is ook mogelijk dat er een aantal eenmalige kosten op staan die je al dan niet hebt goedgekeurd bij de installatie.
Als je naar de klantendienst belt 0800 22 800 tot 22u) zullen ze dit zeker wel uitleggen of corrigeren (creditnota) ,
gewoon nog eens bellen en het kan zijn dat je nu wel gemakkelijk binnen geraakt.
Of ook ondertussen proberen via een privé bericht.
Als je twitter hebt probeer het langs deze weg daar gaat altijd nog het vlugst, als je daar in privébericht je klantnr en factuurnummer doorgeeft zullen ze die wel controleren of alles correct is https://twitter.com/proximus/
of desnoods via Facebook https://www.facebook.com/proximusBe
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bart,

Gaat deze factuur over 1 maand of een langere periode?

Zoals wilin al aangeeft kan dit soms voor een hogere factuur zorgen.

Anders ontvang ik graag klantgegevens voor verder nazicht.

Groetjes,

HeidiE
207 ipv 87 zal volgens mij niet om een langere periode draaien, zeker omdat het over een overstap gaat, enfin 'k ben benieuwd of mijn gok klopt !-)
Factuur gaat over 1 maand en 2 dagen. Daar kan het verschil niet om gaan denk ik.
Ik begrijp de factuur volledig. Maar toch bedankt om aan te bieden om ze uit te leggen.
Probleem zit blijkbaar bij systeemverwerking. 'Het systeem' heeft niet geregistreerd dat het om een pack van tv, internet en 2 gsm's gaat, ondanks dat het zo aangeduid staat. Er staat zelfs installatiekost op die gratis was.
Kortingen gsm niet verrekend.
Allerlei paketten die ik nooit gevraagd heb.
Ben benieuwd of dit deftig opgelost wordt...
Dit heb ik bij Telenet nooit voorgehad.
Alleszins geen aangename kennismaking hoor!!!!
Dat valt nog voor hoor , daarom dat ik al bijna 100% zeker was dat het om zoiets ging gaan, dikwijls treden er ook problemen op als je iets wijzigt aan een pack maar vroeg of laat wordt dit wel in orde gezet.
Als Heidi er mee bezig is heb ik al volle vertrouwenn in.
Eindelijk reactie van klantendienst. Factuur zou moeten gecorrigeerd zijn naar 85,50€. Ben benieuwd...

Reageer