Mijn broer heeft een Pay & Go kaart met Automatic Reload 15. Dus elke maand komt er automatisch € 15 op zijn prepaidkaart. Maar hij belt zelf echt heel weinig, en gebruikt enkel internet en sms, waardoor zijn belkrediet echt de hoogte in schiet. We wilden graag online overschakelen naar Mobilus FullControl S maar wanneer we het mandje willen valideren krijgen we deze melding: " Een corporate klant kan geen gebruik maken van het mandje!", en je kan niets meer veranderen.
Al lang gezocht op de website van Proximus en op Google maar geen antwoord gevonden.
Mijn broer is gewoon particuliere klant.
Iemand die weet hoe dit op te lossen is?
Bladzijde 1 / 1
Beste PeterVdW1989,
U kan dan best contact opnemen met het gratis 0800 22800.
Zij kunnen voor u nakijken wat het meest voordelige is en het dan ook onmiddellijk activeren.
Met vriendelijke groeten,
Joël
U kan dan best contact opnemen met het gratis 0800 22800.
Zij kunnen voor u nakijken wat het meest voordelige is en het dan ook onmiddellijk activeren.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Beste PeterVdW1989,
Hoe is dit afgelopen?
Ik zit met hetzelfde problemen en wanneer ik bel naar 0800 22800 zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen, omdat in hun systeem staat dat mijn nummer nog niet geidentificeerd is. Echter heb ikzelf via mijn GSM wel een sms gekregen dat mijn nummer geidentificeerd is en kan ik perfect bellen/smsen via prepaid.
Hoe is dit afgelopen?
Ik zit met hetzelfde problemen en wanneer ik bel naar 0800 22800 zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen, omdat in hun systeem staat dat mijn nummer nog niet geidentificeerd is. Echter heb ikzelf via mijn GSM wel een sms gekregen dat mijn nummer geidentificeerd is en kan ik perfect bellen/smsen via prepaid.
We zijn naar de Proximus shop geweest en daar hebben ze alles voor ons opgelost en geregistreerd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.