Op mijn laatste factuur staat een bedrag aangerekend dat ik wens te betwisten.
Via MyProximus is dit niet meer mogelijk, de klantendienst is telefonisch hiervoor niet bereikbaar in het week-end en via email is het ook niet meer mogelijk om Proximus te bereiken
In één van de veelgestelde vragen (FAQ) suggereert Proximus om het bedrag niet te betalen en af te trekken van het openstaande saldo.
Ik ben verontwaardigd dat Proximus ons 'dwingt' om via dit forum onze klachten electronisch te behandelen en persoonlijke gegevens te publiceren.
Bladzijde 1 / 1
- zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
- PS:
Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Kan ook eventueel via mail formulier.
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Bedankt voor de snelle reactie Martin.
Ik heb nogmaals alle menus doorlopen en ontdekt dat contact via email niet onder "Liever direct in contact met ons" staat maar slechts verschijnt als je de ganse lijst van categorieën hebt overlopen.
Jammer dat we als MyProximus gebruiker niet eenvoudiger toegang krijgen.
Ik heb nogmaals alle menus doorlopen en ontdekt dat contact via email niet onder "Liever direct in contact met ons" staat maar slechts verschijnt als je de ganse lijst van categorieën hebt overlopen.
Jammer dat we als MyProximus gebruiker niet eenvoudiger toegang krijgen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.