Skip to main content


Update: De e-Services van Belgacom werken opnieuw. Nogmaals onze excuses voor de eventuele ongemakken die u ondervond.





Om onze Belgacom e-Services te verbeteren, worden er momenteel een aantal technische interventies uitgevoerd. Hierdoor kunnen de Belgacom e-Services tijdelijk onbeschikbaar zijn. Gelieve ons te verontschuldigen en bedankt voor uw begrip.





Met vriendelijke groeten,





Eva

Beste Gunter,



Graag ontvang ik je klantgegevens (klantnr., contactnr., e-mailadres,

login e-Services) via een privé-bericht , zodat ik dit even voor je kan laten nakijken door de

bevoegde dienst.



Met vriendelijke groeten,



Eva


Beste Sofie,



Graag ontvang ik ook je klantgegevens (klantnr., contactnr., e-mailadres,

login e-Services) via een privé-bericht , zodat ik dit even voor je kan laten nakijken door de

bevoegde dienst.



Met vriendelijke groeten,



Eva


Beste Sisi,



er zijn inderdaad wat problemen geweest met het inloggen op de webmail, al zouden deze momenteel voor het grootste deel van de baan moeten zijn. Kan je nogmaals proberen in te loggen via http://webmail.skynet.be/

Indien het nog niet lukt, mag je me via privé-bericht even je contactnummer doorsturen zodat onze technische dienst je even kan opbellen.



Met vriendelijke groeten,

Eva


Beste Benny,



Uw vraag is doorgegeven aan de bevoegde dienst.

Aarzel

niet me te contacteren indien u nog vragen hebt.

Met vriendelijke groeten,

Eva




Reageer