e-Services: Technisch probleem (Klantennummer dringend nodig!)
Goede dag,
Na het inloggen bij de e-Services krijg ik deze foutmelding (al meer dan een week, ervoor had ik het niet geprobeerd): Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Ik ben klant sinds 19/12/13 via Vanden Borre.
Ik heb dringend mijn klantennummer nodig, maar ik kan deze nergens vinden omdat ik geen factuur heb gekregen.
Het is ook niet vermeld in de 'welkomsbrief'.
Het lukt me ook niet via deze link: https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/activationLetterSMS?execution=e5s1 Dan krijg ik deze foutmelding (na het invoeren van mijn telefoonnummer): Dit nummer is niet gekend. Gelieve een correct Belgacom-klantennummer, -telefoonnummer of -gsm-nummer in te geven in één van deze formaten: 123456789, 022221122 of 0471234567.
Ik heb ook al gebeld naar de hulp lijn. De eerste keer moest ik mijn klantennummer geven om iemand te contacteren, maar dat was de reden waarvoor ik belde. De 2de keer had ik iemand aan de lijn gekregen via de e-Services sub menu en daar zeiden ze dat (op een onvriendelijke toon) dat ze mijn klantennummer niet zomaar konden vrijgeven en dat ik dat via e-Services kon aanvragen. Toen ik zei dat ik daar een foutmelding kreeg, toen zeiden ze dat ze me niet konden verder helpen.
Dringend hulp nodig, dank u.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.