Beste,
Naast de betalingen voor Belgacom (pack met internet, digitale tv en telefonie), hebben wij bij proximus ook 4 pay&go GSM's. Kan dit meegerekend worden als punten voor de Premium club?
Via het bedrijf waar ik werk (ugent) heb ik een korting op de Proximus factuur, deze moet ik echter wel zelf betalen. Kan deze meegerekend worden de Premium punten?
Thuis hebben wij ook nog een zelfstandige zaak, met een Anytime abonnement. Dit wordt uiteraard apart gefactureerd. Kan deze ook meegerekend worden?
Dank!
Sven
Bladzijde 1 / 1
Beste svends,
De klant spaart punten op basis van zijn verbruik van zowel Proximus als Belgacom-producten en bij specifieke acties.
Maar om in aanmerking te komen moeten alle producten (gsm-nummers, vaste lijn, Internet, TV) geactiveerd zijn onder dezelfde naam/btw nr.
Met vriendelijke groeten,
Eva
De klant spaart punten op basis van zijn verbruik van zowel Proximus als Belgacom-producten en bij specifieke acties.
Maar om in aanmerking te komen moeten alle producten (gsm-nummers, vaste lijn, Internet, TV) geactiveerd zijn onder dezelfde naam/btw nr.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.