Skip to main content

E services - hoe krijg ik een nieuwe activeringscode?

• June 14, 2012
  • 3 reacties
  • 613 Bekeken

Met een 6 maanden oude activeringcode kan je dus niet je e services opnieuw opstarten.

Naar verluid zou op de facturen ook een activeringscode staan (volgens website). Natuurlijk niet bij ons.

Bellen naar klanten dienst hoeft geen uitleg , 1 wachtijd van 27 min en een tweede poging een wacht tijd van 16 min.

Er zijn nog andere zaken die moeten gebeuren in een bedrijf dan wachten .

Hoe kan ik geholpen worden
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Elsa
  • June 14, 2012

Met een 6 maanden oude activeringcode kan je dus niet je e services opnieuw opstarten.

Je kan e-services altijd opstarten en inloggen eens je met je activeringscode een login hebt gemaakt.

Maar waarschijnlijk bedoel je dat je actveringscode vervallen is en je geen login kunt aanmaken.

anders eens een privé bericht sturen naar Eva van belgacom

Een privé bericht naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken
en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., , factuurnummer, e-services
login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.

groetjes, Elsa

• June 15, 2012
Beste Paul,

De uitleg van Xenne is correct.

U kan ook via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr) naar mij doorsturen.

Vermeldt dan wel dat u via post de e-Services activatiekode wil hebben.

Ik stuur u deze dan per post toe.

Met vriendelijke groeten,

Eva

• Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2012
beste,

Natuurlijk heb ik de website mogelijkheden reeds doorgenomen voordat ik op deze community kwam.

hier mijn antwoord op Xenne haar info

• Op uw laatste papieren factuur: http://bizzsupport.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13731/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzIwNDA4MjAxL3NpZC9td2p6bGdJaw%3D%3D" rel="nofollow. Nee dus, deze staat niet op onze factuur. Is deze factuur dan niet in orde? moest ik dan dit factuur niet betalen? in een poging om het factuur te protesteren via 080022500 (tel vermeld op het factuur) heb ik na een wachtijd van 8 min opgelegd.
  • Via de telefoon: bel dan vanaf uw vaste lijn van Belgacom naar 0800 22 263 om ze onmiddellijk te ontvangen. heb ik gebeld via een toestel op onze central en ook via een PSTN fax lijn , ik kreeg van belgacom de automatische info dat de lijnen niet secure waren en de procedure werd afbroken
  • Via de post: bel met gelijk welk nummer naar onze klantendienst op 0800 22 800 en ontvang uw codes binnen de 3 werkdagen met de post. Dit nr werd 2x gebeld. bij de eerste poging heb ik na 27 min wachtijd opgelgd en in een tweede poging heb ik na 16 min opgelegd.
  • Op de welkomstbrief die u samen met uw simkaart ontvangen hebt (max 4 maanden oud) Deze is dus meer dan 4 maanden oud Wil je mijn gemoedstoestand kennen? Deze zou al verbeteren indien mijn werkgever mijn gespendeerde tijd zou mogen aanrekenen aan belgacom of in vermindering brengen op het volgende factuur.