E-services gekoppeld, alleen nog Proximus nu

  • 30 April 2012
  • 14 reacties
  • 941 Bekeken

Wij hebben zowel Belgacom als Proximus (business). Tot nog toe gescheiden, wat de administratie betreft. Toen ik op de site de vraag kreeg om beide accounts aan elkaar te koppelen, ben ik daar op ingegaan.

Niet zo'n goed idee, blijkbaar, want de e-services voor ons internet (volume, enz.) zijn nu onmogelijk te bereiken. Ik wordt altijd doorgestuurd naar het Proximus-beheer venster, wat ik ook probeer. En het ligt niet aan de browser, want heb er al drie geprobeerd...

14 reacties

Net zoals Dries ondervind ik problemen om de e-services van belgacom te bereiken.

Sinds ik overstapte van proximus pay-and-go naar belgacom kan ik met mijn e-mail adres niet meer inloggen op e-services.

Ze verbinden me automatisch naar proximus met de melding dat ik met mijn mobiel nummer niet meer kan inloggen op e-services.

Graag spoedig antwoord aub.
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb dat ook gehad. Zelfde probleem zoals Geert: dus van Pay&Go Proximus overgeschakeld naar Mobile Comfort15 in pack bij Belgacom. Het probleem was, dat ik voordien 2 aparte E-servicelogins had, één voor Belgacom voor Pack Tel./Internet/TV op klantennummer, en een voor Proximus op GSM-nummer voor opladen Pay&Go en zo. Vorig jaar kon je die dan integreren/samenvoegen, en kon ik met mijn belgacom klantennumer inloggen op beide sites. Bij de nieuwe restyling van de E-services met volledige integratie van Belgacom/Proximus liep er iets fout met die mensen die nog een oude koppeling hadden met Proximus die niet meer nodig was (vermits ze nu alles bij Belgacom hadden). Dit gaf/geeft die gekende foutmelding. ze moeten dus bij die mensen die koppeling gewoon verwijderen/ongedaan maken. Ik heb het op 16/4 aan Eva gemeld in een privébericht en werd eindelijk gisteren opgebeld dat het terug in orde was en of ik het even wou checken. Het bleek dus idd. terug te werken. De helpdesk is zo overbelast en de BCC weten het blijkbaar ook niet, dat alleen Eva voorlopig genoeg invloed heeft om het te regelen.
Goedemorgen,

Ik heb dezelfde fout gemaakt. Ik heb een Belgacom en een Proximus account. Belgacom E-services werkten perfect, proximus gaf me voordien al problemen. Op 16/04 voeg ik deze samen, en merk ik dat ik nog wel toegang heb. Maar dit via de proximus account. Daar heb ik dan nergens meer toegang tot. Geen facturen, geen bizz club,... niets...

Help Eva! :-)
Okee...algemeen besluit, ook uit die andere conversatie hierover: het gaat een tijdje duren.

Heeft iemand eigenlijk al geprobeerd om een nieuwe e-services login aan te maken? Het risico daaraan verbonden is natuurlijk dat je straks opnieuw meerdere logins hebt, die elkaar mogelijk tegenwerken (en dan opnieuw de vraag krijgen om de diensten - nogmaals - samen te voegen, misschien? Hilarisch.)
Hallo allemaal,

Dries jij hebt je gegevens al via een privébericht doorgestuurd. Van Fréderic Herbots en Geert had ik nog graag via een privébericht de klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr., e-services login, e-mailadres) gekregen. Dan zal ik jullie vragen doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij het nodige kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Bedankt voor uw hulp.
Bedankt Eva, ik kan terug inloggen bij e-services.


Mvg


Geert
Beste Eva,


Ik heb e-services bij Belgacom waaronder een mobiel belgacom nummer dat deel uitmaakt van een pack( tv+ internet + fixline + mobile ).

Daarnaast heb ik nog 3 Proximus nummers. Voor derze laatste in het me onmogelijk om Proximus e-services aan te maken; ik wordt steeds naar e-services Belgacom gestuurd. Daarnaast het ik geprobeerd vanuit Belgacom de Proximus te linken zonder succes.


Graag advies


mvg

Luc
had hetzelfde probleem : even gebeld naar 080022301 (dacht ik : e-services support) en opgelost

tijdelijk kan je dit ook oplossen : naar e-services (proximus pagina komt) klik op mijn e-services link en dan is het ook in orde (dubbel scherm belgacom-proximus)

groeten Guy
Wij hebben een vergelijkbaar probleem. Hebben onze Belgacom en Proximus e-service account samengevoegd. Op onze Proximus account kan ik echter niets zien. Het geregistreerde gsm nr bij Proximus is het nummer van een sim box. Dat is volgens mijn "account manager" het probleem. Het eerste geregistreerde nummer zou een gewoon GSM nr moeten zijn. Op 25/05 kreeg ik van onze "account manager" volgend bericht:

"De e-service account is verwijderd van het simbox gsmnummer.
Dinsdag kunt u zich opnieuw inschrijven op de proximus website met het andere nummer."

Tot heden kan dat echter nog steeds niet. Ik blijf onze "account manager" bestoken met rappels dat er nog steeds niets gewijzigd is, maar het blijft oorverdovend stil. Een oproep aan de Proximus helpdesk leerde mij dat het Proximus profiel waaraan dat sim box nummer gekoppeld is, niet het hoofdprofiel is?!! Dit terwijl we slechts 1 e-service account op ons klantnummer hebben. De contactpersoon op de helpdesk had echter niet de nodige bevoegdheden om mij meer info door te geven, of om ons probleem te proberen oplossen. Stelde voor om een aangetekend schrijven aan Proximus te richten met vermelding van al mijn grieven, maar ik wil het toch eerst nog even hier proberen.

Beste Eva, hopelijk stel je ons niet teleur.

Groeten, Geert.
Ik heb een vergelijkbaar probleem (denk ik):

Ook ik krijg mijn proximus niet gekoppeld aan mijn e-services. Ik krijg een pagina in het Frans waar staat dat pagina niet beschikbaar is in mijn profiel _NL

Vervolgens terug naar pagina om toe te voegen :(

Eva,

Na mijn Twitter-bericht en contact via de 0800/22800 krijg ik nu een mail dat ze geen probleem vinden. Mijn probleem is identiek aan deze hierboven. Ik wil graag dringend een oplossing ! De code voor mijn 50 foto's deze maand vervalt bijna en zonder e-services kan ik deze niet opvragen !!

Ook het antwoord dat ik via mail ontvangen heb is een lachertje ... verwijder uw cookies eens ... Het probleem doet zich voor op elke pc !

Ten einde raad.

misschien is er helemaal geen issue en moet je gewoon inloggen en dan bovenaan op het blauwe mannetje drukken?

mvg
ahzo, in dat geval is er wel degelijk een probleem op vlak van e-services

contact nemen met Eva van Belgacom via privé bericht of anders proberen het e-services team te contacteren op 0800 22 301

Eva van Belgacom












  • https:///people/2e8f1412c6" rel="nofollow



mvg

Reageer