e-services buiten dienst vandaag ?

  • 2 September 2014
  • 8 reacties
  • 170 Bekeken

Beste


ik probeer mij e-service na te kijken, de site is niet toegangkelijk ?


na inloggen ''Kan de pagina niet weergeven''


of is er weer iets mis met mijn packet aanpassing ?


zijn er nog personen die dit voorhebben ?


Jack

8 reacties

Gevonden in de krant


''Door een technisch probleem in de centrale van Belgacom ondervinden heel wat Antwerpse Belgacom-internetabonnees sinds 10 uur maandagmorgen problemen met hun internetaansluiting. Dat bevestigt Jan Margot, persverantwoordelijke van Belgacom. ''


De servers van BC doen al sinds zaterdag raar, sites die geen info geven, e-services die raar doen, bestellingen van pack veranderingen die blokkeren, etc,... fun


toevallig het moment dat is mijn pack wijzig, zal wel toevallig zijn ?


Beste bezoeker,



!!!


We voeren momenteel een onderzoek uit om de kwaliteit van onze website te verbeteren. Daarom zouden we graag uw mening hierover kennen!



Het duurt maar 5 tot 10 minuutjes om deze vragenlijst in te vullen. Indien u deelneemt, ontvangt u een e-mail met een link naar de vragenlijst.



Zou u hieraan willen meewerken?


errrr.............????
Blijkbaar terug in orde :)


Maar mijn GSM/smartphone is nu verdwenen uit het lijstje


Hopelijk komt dit snel terug in orde
Beste jack,
Graag ontvang ik je klantgeg. (klantnr, contactnr, e-mailadres, login e-Services) via een privé-bericht als je nog steeds problemen ondervindt.
Met vriendelijke groeten,
Eva
hier kan ik ook geen e-services bekijken


heb je ook al eens via een andere browser geprobeerd of even uit en terug inloggen, er waren gisteren wel problemen maar die zouden ondertussen moeten opgelost zijn en als het echt niet lukt privé bericht aan Eva van belgacom sturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Ik had gisteren geen problemen. Tis van sinds deze morgen. Hij geeft error 500

500 Internal Server Error is een vrij algemene foutmelding die alleen aangeeft dat er iets fout is;

het blijft onduidelijk waar de oorzaak ligt.



Als het met een ander browser ook niet lukt dan best eens een privé bericht sturen.



e-services terug in dienst, alles staat er teug, zelfs mijn verloren gsm


vandaag zou dit wel eens kunnen, BC was vandaag aan zijn infrastructuur aan het werken hier.


Ik heb zelfs een brief gekregen dat BC vanmorgen werken ging uitvoeren in mijn regio, waarvoor dank :)


Mijn internet was trouwens vanacht deels uit dienst, sommige sites voor al .be's waren onbereikbaar


e-services dus terug ok, Jack


Reageer