beste
Als ik mijn maandvolume of de factuur wil raadplegen krijg ik alles in het engels ,nochtans is mijn computer in het vlaams ingesteld al drie maal heb ik een nieuwe pagina gedownload maar het blijft hetzelfde.Is daar iets aan te doen?
Vriendelijke groeten L.J.
A
Beste Jean 11791,
U dient rechts bovenaan de pagina op taal opnieuw in NL te zetten.
Met vriendelijke groeten,
Eva
U dient rechts bovenaan de pagina op taal opnieuw in NL te zetten.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik wil mijn maandvolume raadplegen maar de site gaat niet open server error kunnen jullie dit verhelpen?
A
Beste Jean 11791,
Het probleem is opgelost nu. Vandaag zou het terug moeten lukken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Het probleem is opgelost nu. Vandaag zou het terug moeten lukken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste jean 11791,
Kan u mij uw gegevens (naam,klantennr, login e-Services, e-mailadres, contactnr) even doorsturen?
Ik laat de bevoegde dienst u dan terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij uw gegevens (naam,klantennr, login e-Services, e-mailadres, contactnr) even doorsturen?
Ik laat de bevoegde dienst u dan terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste Sylvain,
Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen. Dan zal ik het door de bevoegde dienst laten nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen. Dan zal ik het door de bevoegde dienst laten nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik krijg ook altijd de engelse versie voorgeschoteld. Als je rechtsboven op NL klikt, komt het in het nederlands, maar bij het openen van een submenu bv. 'mijn factuur en verbruik', dan is het weer 'my bill & usage'. Niet dat het mij écht stoort, maar het is toch een 'malfunction' van 'the system' IMHO...
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.