Skip to main content
hoe geraak ik bij de e-services? want ik moet daar blijkbaar opgaan aangezien ik iets moet veranderen bij mijn limieten
Stuur mij een prive bericht met je klantnummer en ik zal je verder helpen.

Daarna kan ik je uitleggen hoe je je limieten kan bekijken en wijzigen.
Hier vind je ook wat handige tips:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_check_online_apps/particulieren/support/applicaties-apps/myproximus/uw-verbruik-raadplegen/uw-verbruik-raadplegen.html
Ter info: Met het inloggen op e-service (MyProximus) daar zijn toch regelmatig problemen mee komt overal regelmatig ter sprake op twitter, Facebook hier enz....,

gisteren terug weer voorgehad en met vier verschillende browsers en op twee verschillende laptops geprobeerd zelf heb ik alles gewist historie, cookies , enfin alles wat er maar kan gewist worden zonder resultaat. Deze Morgen terug geprobeerd en dit lukt zonder problemen.

Het gaat soms hele periodes goed en dan ineens heb je van het leer!

NB: ook kunnen adblockers een rol spelen maar die gebruik ik niet meer, dus dit kan ook de reden niet zijn. (zoals hier ook beschreven)
Binnenkort is er een project om de domainnaam admit.belgacom.be te stoppen en te vervangen door my.proximus.be . Dit is voorzien in November/December.

daarna zal de login veel eenvoudiger zijn.
ik probeer dikwijls op verschillende manieren als het mis gaat:

https://proximus.be/myproximus

https://admit.belgacom.be

https://admit.proximus.be

maar natuurlijk lukt het dan met geen van deze drie.
https://admit.belgacom.be is de enige echte.

soms kan je mss eens https://admit.belgacom.be/YPA/ypa proberen.

Of je gebruikt direct deze URL voor res klanten: https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal?clearProfile=true
Die had ik inderdaad ook al in mijn favorieten staan maar als ik af en toe eens die problemen heb (gelukkige nog niet te dikwijls) probeer ik al deze linken om zo zeker te zijn of het iets uitmaakt maar blijkbaar maakt het niets uit, maar wat is dan de echte reden dat dit af en toe gebeurt is dit bekend bij jullie?
Worden er soms ook onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd aan de servers, buiten het weekend en dat dit eventueel de reden zou kunnen zijn dat men soms problemen heeft om op MyProximus te geraken!
Elke donderdagavond kunnen er kleine releases zijn.

Grote releases zijn er een paar keer op het jaar.
Nochtans, volgens dat hier door verschillende medewerkers al vroeger geplaatst geweest is,

zouden er toch tijdens de weekends onderhoudswerkzaamheden gebeuren aan de servers en ik moet zeggen dat ik dit ook meest in 't weekend voor heb ook.

Enfin ja als er problemen zijn zullen de klanten wel proximus lastig vallen hiervoor 😃
iemand had gezegd dat je moet inloggen op myproximus en dan naar mijn producten gaan, en daar zie je dan m-pay staan maar ik zie het niet staan
Niet alleen in de weekends, vaak kan je 's nachts ook maar beperkt je Myproximus raadplegen !
iemand had gezegd dat je moet inloggen op myproximus en dan naar mijn producten gaan, en daar zie je dan m-pay staan maar ik zie het niet staan



Dat klopt zoals je hier kan zien, onder" Diensten"




iemand had gezegd dat je moet inloggen op myproximus en dan naar mijn producten gaan, en daar zie je dan m-pay staan maar ik zie het niet staan



Dat klopt zoals je hier kan zien :







ik krijg dit te zien:
en klik eens op "Beschikbare Diensten"
(Best je telefoon nummer niet zichtbaar maken hier !)
Inderdaad, onder "diensten" zou je m-pay moeten zien staan.



als je via privébericht je gsm nr doorstuurt kijken we het verder na ?



Tina
als ik op beschikbare diensten klik krijg ik dit:
Dat valt ook wel meer voor hoor dat je dit niet kunt zien werd hier al vroeger door anderen gemeld ook.
Dat valt ook wel meer voor hoor dat je dit niet kunt zien werd hier al vroeger door anderen gemeld ook.

weet jij dan wat ik moet doen?
Laat het mss dan best eens door => kristof-bogaerts nakijken.
Joeri,



Story on the M-Pay :

Mpay is niet afhankelijk van een prijsplan; dat zou in theorie voor alle Mobile nummers beschikbaar moeten zijn in MyProximus die niet in een pack zitten.

Mobile nummers die in een pack zitten hebben voorlopig deze optie niet.

Na het controleren van jouw nummer blijkt dat je een mobile nummer in pack hebt.



Voor Elsa:

pure MCS mobile > kunnen mpay optie hebben

BONE mobile nummers (in pack) > kunnen dit dus niet

Waarschijnlijk is dit nog zo voor andere opties
Ok, daarmee dat er nog zoveel zijn die melden dat ze deze optie M-Pay niet terugvinden in MyProx !
Betekent dit dat ik de limieten niet kan aanpassen?
normaal staat het hier beschreven:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits_billlimits/particulieren/support/klantenzone/kosten-opvolgen/limieten-instellen/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html

Maar als je die optie niet terugvindt in MyProximus wat dan !? ->




Reageer