Vraag

E-mails verwijderd maar niet meer ruimte (nog maar een paar 100 MB beschikbaar)

  • 30 December 2017
  • 3 reacties
  • 272 Bekeken

Heb al heel lang een account (nog skynet).
Ik heb veel e-mails (definitief) verwijderd uit mijn inbox (in het webaccount) maar het lijkt niet te helpen. Helaas nog maar een paar 100 MB beschikbaar. (Ik ontvang mijn e-mails ook in mijn Outlook (2010) maar als ik daar iets verwijder, wordt het ook automatisch op de server verwijderd, dus daar kan het niet aan liggen.)

Iemand een idee?

Bedankt!

3 reacties

Als ik het goed begrijp je hebt vanuit outlook veel mails verwijderd uit de inbox en als je nu probeert om die vanuit webmail.proximus.be te verwijderen uit de prullenbak, dan lukt dit niet.

NB: ik heb hier ooit wel eens gelezen dat het verwijderen is moeten gebeuren door iemand van proximus dus het zou wel kunnen dat je in het zelfde geval zit!

als bijkomende info > https://www.pctuts.be/f500/mails-verwijderen-webmail-skynet-44727/

PS: vandaag en morgen ga je geen reactie op het forum krijgen van iemand van Proximus.
Dank voor je advies. Het probleem is dat ik veel e-mails verwijder maar dat ik niet meer opslagruimte krijg hierdoor (dus het blijft staan op een paar 100 MB op 50GB... dat vind ik vreemd).
Hm - ik denk net dat ik het misschien verkeerd heb gelezen..
Er staat: E-mail quota (209,15 MB / 50 GB) dus ik denk dat er nog genoeg ruimte is.
Het vreemde is dat vrienden een foutmelding krijgen als ze mij een groot bestand sturen (dus alsof er te weinig ruimte is in de inbox).

Reageer