Beantwoord

E-mails en webmail

  • 3 November 2017
  • 14 reacties
  • 745 Bekeken

Reputatie 2
beste
Ik heb problemen met mijn mails, en kwam eens zien op my Proximus. Vroeger stonden daar 3 e-mailboxen van mij, nu nog maar 2. Eén die begint met P.. en één die begint met V...
Ik heb nog een e-mailadres met fa...... en dan cijfers erachter die ik in het begin lang geleden heb gekregen, die staat er niet meer bij.
Ook kan ik niet inloggen op Webmail, hij herkent geen enkel adres met mijn ww.
Hoe kan ik nu mijn e-mails lezen via de site ??
mvg
icon

Beste antwoord door Martin 5 November 2017, 18:48

Bekijk origineel

14 reacties

kan dit je mss verder helpen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
Reputatie 2
nee dit helpt me niet verder, Martin.
Ik heb geen ww op mijn mailbox. Enkel voor het inloggen. Na inloggen kon ik vroeger gewoon mijn e-mails lezen op de site. Dus ik denk dat daar iets fout zit.
maar dan heb je vroeger in je browser waarschijnlijk aangeven dat het wachtwoord moest onthouden worden, deze worden dan in een cookie opgeslagen en onthouden.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Piuma,

Als je telkens de melding krijgt dat je wachtwoord fout is, ga je dit toch best eens aanpassen via MyProximus. Via Martin zijn link kan je zien hoe je dit kan doen.

Mvg,

Kim
Reputatie 2
maar dat is nieuw toch ? want vroeger deed ik dat niet. Dus nu moet dat ?
Reputatie 4
Badge +2
Hallo Piuma,
Er werd inderdaad een tijdje geleden(+/- 3 maand) wat gewijzigd, blijkbaar om veiligheidsredenen. Vroeger kon je na het inloggen bij" My Proximus" naar je webmail gaan zonder je e-mail paswoord te moeten intoetsen.
Na die wijziging moet je het paswoord van je e-mail intoetsen wanneer je je webmail wilt lezen. Dit kan verschillend zijn van je 'My Proximus' paswoord.
Als je het e-mail paswoord, dat je oorspronkelijk gekregen hebt van Proximus(of Belgacom) nooit hebt gewijzigd en je hebt de brief nog, die je indertijd van hen ontving met je 'fa...... e-mailadres/paswoord', dan kan je met dit paswoord inloggen.
Als je dit niet meer kan achterhalen, dan zal je Martins raad best volgen.
maar heb je ooit cookies gewist in je browser of werk je nu mss in een ander browser, want als je ooit ingelogd heb en de optie om login en wachtwoord stond aangevinkt, dan moet je dan achteraf de volgende keren niet meer inloggen.

Ik weet nu niet hoe het zou zitten als je wachtwoord van MyProximus moest het zelfde zijn van je skynet mail login, of je dan eventueel niet meer zou moeten inloggen aangezien je al ingelogd bent in Myproximus met het zelfde wachtwoord, al den ik niet dat dit verschil uitmaakt of je nu voor de twee gelijke wachtwoorden hebt of verschillende, al kan ik het niet testen want bij mij zijn die verschillend en ik moet toch ook ieder keer inloggen om vanuit Myproximus naar skynet mail te gaan.
Reputatie 2
oké, ik snap het.
Gaan we doen
En dan snap ik nadien mss waarom er die fa....@skynet.be niet meer bij staat ....want ik krijg die mails nog altijd binnen ook (gelukkig)
Reputatie 4
Badge +2
In webmail zie ik mijn 'f...... e-mailadres' evenmin nog staan, ik zie enkel alle "alias adressen'.
Ik krijg eveneens de e-mails geadresseerd aan dat adres nog steeds binnen.
Ook heb ik nu gemerkt dat er 7 e-mails in de Spambox staan, die niet naar mijn pc zijn/worden gedownload, wat mij ook vreemd lijkt.
Momenteel kan ik niet meer inloggen bij My Proximus.
in het weekend doen ze onderhoud op MyProximus

PS: de webmail verhuist in MyProximus

> Opgelet:
Deze pagina verhuist binnenkort naar de sectie 'Mijn Producten'.
Selecteer vanaf nu 'Proximus mail' in 'Mijn producten' en blijf het beheer van je mailboxen opvolgen zoals voordien.
zie https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-mail__/
Reputatie 2
Nu heb ik een ww gezet op mijn webmail maar nu krijg ik in mijn Outlook telkens een menu om mijn ww enz te bevestigen, is dat dan hetzelfde als op de webmail ?? want wat er staat in *** ***** neemt die blijkbaar niet aan meer
Reputatie 4
Badge +2
In principe moet je nu ook bij Outlook je nieuwe paswoord ingeven om je e-mails binnen te krijgen.
Als je dit niet elke keer opnieuw wilt doen, moet je 'onthouden' aanvinken.
Dit zal je moeten op alle apparaten moeten doen waar je e-mails binnenkomen.
Als je wachtwoord van je skynet mailbox veranderd is moet je inderdaad ook dit nieuw wachtwoord voor je skynet mail account in outlook invoeren.
En niet vergeten te controleren of 'onthouden' aangevinkt staat anders moet je iedere keer het ww opnieuw invoeren.
Reputatie 2
oké, ze komen weer binnen met het nw ww.
thxxx

Reageer