Beantwoord

e-mailadres

  • 12 December 2015
  • 6 reacties
  • 871 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb nog een oud e-mailadres van skynet bij de registratie van een domeinnaam staan, maar dat is vervallen wegens geen klant meer onder die account. Onder mijn huidige account kan ik enkel proximus.be aliassen aanmaken. Hoe kan ik dat oude skynet.be adres recupereren, eventueel tijdelijk zodat ik de domeinnaaminstellingen bij dns.be kan wijzigen?
icon

Beste antwoord door Wim 17 December 2015, 09:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Best klantendienst bellen, dan kunnen ze een ticket maken voor de dienst die de in het programma waarin mailadressen beheerd worden werkt. Als je mailadres niet te lang geleden is afgeschaft en niet terug gerecupereerd door iemand anders, dan moeten ze dat kunnen doen. Je zal het dus niet online kunnen doen, want het is een achterliggende dienst die dit doet.
Reputatie 7
Badge +3
En Kodel, is het gelukt ?
Reputatie 7
Badge +4
Dag kodel

Kan je mij via privébericht het Skynet mailadres bezorgen als ook klantgegevens? (telefoonnr, klantnr.)
Dit kan via de user Het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)

Dan kijken we het voor je na.

Met vriendelijke groeten

KoenN
Je kan normaal geen skynet mailadressen meer aanmaken, wil dit dan zeggen dat je dit wel nog kan een skynet adres aanmaken door het gewoon aan PX te vragen.
Of gaan die skynet adressen op termijn verdwijnen of gaan uitsterven?
Reputatie 7
Badge +6
Je kan normaal geen skynet mailadressen meer aanmaken, wil dit dan zeggen dat je dit wel nog kan een skynet adres aanmaken door het gewoon aan PX te vragen.
Of gaan die skynet adressen op termijn verdwijnen of gaan uitsterven?

Dag Elsa,

De bestaande skynet emailadressen blijven uiteraard behouden. Je kunt evenwel geen nieuwe meer aanmaken. Het nieuwe adres eindigt op proximus.be.

Groetjes,
Wim
Bedankt Wim,

Voor de duidelijk uitleg.
Groetjes,
Elsa