Ik heb nog een oud e-mailadres van skynet bij de registratie van een domeinnaam staan, maar dat is vervallen wegens geen klant meer onder die account. Onder mijn huidige account kan ik enkel proximus.be aliassen aanmaken. Hoe kan ik dat oude skynet.be adres recupereren, eventueel tijdelijk zodat ik de domeinnaaminstellingen bij dns.be kan wijzigen?
Bladzijde 1 / 1
Best klantendienst bellen, dan kunnen ze een ticket maken voor de dienst die de in het programma waarin mailadressen beheerd worden werkt. Als je mailadres niet te lang geleden is afgeschaft en niet terug gerecupereerd door iemand anders, dan moeten ze dat kunnen doen. Je zal het dus niet online kunnen doen, want het is een achterliggende dienst die dit doet.
En Kodel, is het gelukt ?
Dag kodel
Kan je mij via privébericht het Skynet mailadres bezorgen als ook klantgegevens? (telefoonnr, klantnr.)
Dit kan via de user Het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)
Dan kijken we het voor je na.
Met vriendelijke groeten
KoenN
Kan je mij via privébericht het Skynet mailadres bezorgen als ook klantgegevens? (telefoonnr, klantnr.)
Dit kan via de user Het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)
Dan kijken we het voor je na.
Met vriendelijke groeten
KoenN
Je kan normaal geen skynet mailadressen meer aanmaken, wil dit dan zeggen dat je dit wel nog kan een skynet adres aanmaken door het gewoon aan PX te vragen.
Of gaan die skynet adressen op termijn verdwijnen of gaan uitsterven?
Of gaan die skynet adressen op termijn verdwijnen of gaan uitsterven?
Of gaan die skynet adressen op termijn verdwijnen of gaan uitsterven?
Dag Elsa,
De bestaande skynet emailadressen blijven uiteraard behouden. Je kunt evenwel geen nieuwe meer aanmaken. Het nieuwe adres eindigt op proximus.be.
Groetjes,
Wim
Bedankt Wim,
Voor de duidelijk uitleg.
Groetjes,
Elsa
Voor de duidelijk uitleg.
Groetjes,
Elsa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.