Goedemorgen,
Ik heb vandaag een e-mail van Proximus ontvangen waarin men ONTERECHT stelt dat mijn statuut van professionele klant naar particuliere klant werd gewijzigd. Dit is helemaal niet zo, ik ben reeds 15+ jaar onafgebroken professionele klant bij Proximus.
Uittreksel van de ontvangen e-mail:
"Onlangs veranderde uw statuut van professionele klant naar particulier of omgekeerd. Hierdoor voldoet u niet langer aan de voorwaarden van uw bestaande getrouwheidsprogramma Bizz Club en wordt uw lidmaatschap automatisch stopgezet. Als u voldoet aan de voorwaarden van een ander getrouwheidsprogramma wordt uw lidmaatschap hiervoor automatisch geactiveerd.
De lidmaatschapsvoorwaarden van Bizz Club vindt u terug in onze algemene voorwaarden op www.proximus.be.
Uw oude punten blijven nog beschikbaar gedurende een periode van 3 weken.
Ruil ze dus snel in of draag ze over aan een ander Premium Club of Bizz Club-lid. Nog vragen? Contacteer onze klantendienst via www.proximus.be/contact en wij helpen u graag verder."
Ik veronderstel dat dit een fout van Proximus is, of is hier meer aan de hand? Zijn er nog Proximus klanten die deze e-mail hebben ontvangen?
Vriendelijke groeten,
Michel T.
Beantwoord
E-mail van Proximus ontvangen i.v.m. (onterechte) wijziging statuut
Beste antwoord door JeanM
Inmiddels onderstaande rechtzettingsmail van Proximus ontvangen:
Proximus
Rechtzetting:
Bizz Club-lidmaatschap
Beste klant,
Door een technisch probleem kreeg u een e-mail met de melding dat uw Bizz Club-lidmaatschap werd geannuleerd.
Dit is een fout van onze kant. We doen er alles aan om uw account zo snel mogelijk opnieuw te activeren. Deze rechtzetting wordt binnen de volgende 24 uur automatisch uitgevoerd. Uw profiel en uw puntensaldo blijven ongewijzigd.
U mag dus de eerder ontvangen e-mail negeren. Gelieve ons te verontschuldigen voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
© Alle rechten voorbehouden, Proximus 2017 | Wettelijke vermeldingen & Privacybeleid
Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel
BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE50 0001 7100 3118 BPOTBEB1
Bekijk origineelProximus
Rechtzetting:
Bizz Club-lidmaatschap
Beste klant,
Door een technisch probleem kreeg u een e-mail met de melding dat uw Bizz Club-lidmaatschap werd geannuleerd.
Dit is een fout van onze kant. We doen er alles aan om uw account zo snel mogelijk opnieuw te activeren. Deze rechtzetting wordt binnen de volgende 24 uur automatisch uitgevoerd. Uw profiel en uw puntensaldo blijven ongewijzigd.
U mag dus de eerder ontvangen e-mail negeren. Gelieve ons te verontschuldigen voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
© Alle rechten voorbehouden, Proximus 2017 | Wettelijke vermeldingen & Privacybeleid
Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel
BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE50 0001 7100 3118 BPOTBEB1
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.