Ik heb vandaag een e-mail van Proximus ontvangen waarin men ONTERECHT stelt dat mijn statuut van professionele klant naar particuliere klant werd gewijzigd. Dit is helemaal niet zo, ik ben reeds 15+ jaar onafgebroken professionele klant bij Proximus.
Uittreksel van de ontvangen e-mail:
"Onlangs veranderde uw statuut van professionele klant naar particulier of omgekeerd. Hierdoor voldoet u niet langer aan de voorwaarden van uw bestaande getrouwheidsprogramma Bizz Club en wordt uw lidmaatschap automatisch stopgezet. Als u voldoet aan de voorwaarden van een ander getrouwheidsprogramma wordt uw lidmaatschap hiervoor automatisch geactiveerd.
De lidmaatschapsvoorwaarden van Bizz Club vindt u terug in onze algemene voorwaarden op www.proximus.be.
Uw oude punten blijven nog beschikbaar gedurende een periode van 3 weken.
Ruil ze dus snel in of draag ze over aan een ander Premium Club of Bizz Club-lid. Nog vragen? Contacteer onze klantendienst via www.proximus.be/contact en wij helpen u graag verder."
Ik veronderstel dat dit een fout van Proximus is, of is hier meer aan de hand? Zijn er nog Proximus klanten die deze e-mail hebben ontvangen?
Vriendelijke groeten,
Michel T.
Beste antwoord door JeanM
Bekijk origineel