Skip to main content

E-mail - Outlook 2003 - Inloggen - Gebruikersnaam en paswoord

• 7 februari 2011
  • 4 reacties
  • 1346 Bekeken

Als ik op Outlook 2003 wil inloggen krijg ik de vraag 'netwerkwachtwoord opgeven'. 'Geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op'. Het wachtwoord wordt vervolgens niet aanvaard, hoewel het tot vandaag nooit gewijzigd was.

Ik heb geprobeerd het wachtwoord in E-Services - dat tot nu toe hetzelfde wachtwoord was - te wijzigen. Dat lukt op zich wel. Terugkeren naar mijn oud wachtwoord lukt DAAR niet meer (was 7 tekens, moet er nu minstens 8 zijn).

Ik heb ook geprobeerd om vanuit E-Services mijn e-mail-paswoord te wijzigen. Dat lukt op die plaats wel, maar het gekregen wachtwoord laat nog steeds niet toe om op Outlook mijn mails binnen te krijgen. Vanzelfsprekend heb ik de Account daar telkens aangepast met andere wachtwoorden.

Opvragen van e-mails lukt dus evenmin vanuit Skynet.be of vanuit Belgacom.be. Telkens krijg ik de melding dat het paswoord niet klopt (paswoord dat dus én in account Outlook is bijgewerkt én via Belgacom.be was opgegeven of gewijzigd).

Op één plaats krijg ik de melding dat er een mail wordt verstuurd om verder een paswoord te wijzigen, maar daar heb ik in de gegeven omstandigheden niets aan.

Het foutnummer is 0x800ccc92.
This topic has been closed for comments

4 reacties

• Apprentice
  • 1 reactie
  • 8 februari 2011
Stefan, Heb net hetzelfde probleem sinds gisteren. Trouwens, inloggen via webmail gaat ook niet dus kan niet echt aan Outlook 2003 liggen (welke ik ook gebruik thuis).

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 8 februari 2011
Ondertussen heb ik een tweede keer naar Belgacom gebeld. Blijkbaar is er daar een probleem met één server. Een viertal klanten hadden al gebeld over hetzelfde. Het zou 'gesignaleerd worden'. Wanneer het zou opgelost worden, is onbekend. Inloggen via webmail gaat dus inderdaad evenmin. Ben er ondertussen wel drie uur mee bezig geweest gisterenavond, en heb elk denkbaar paswoord meerdere keren gewijzigd...

• 0 reacties
  • 8 februari 2011
Beste Stefan,

Normaal krijgt u de foutmelding 0x800ccc92 wanneer een gebruikersnaam en wachtwoord wordt ingegeven dat niet overeenkomt.
Hierbij kan ik u helpen als u mij uw gegevens (gsm-nummer, e-mail adres) opstuurd in een privébericht.
Dan zorg ik ervoor dat u wordt gecontacteerd.

Mvg,

Eva van Belgacom

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 8 februari 2011
Geachte Mevrouw Eva,

Is ondertussen opgelost. Was dus blijkbaar een algemeen serverprobleem, zoals deze morgen opgemerkt aan de Helpdesk. Ben blij dat het terug in orde is - ik zou liever mijn brievenbus toegemetseld zien dan mijn mailbox.

Dank aan hij en/of zij die het opgelost heeft.

Stefan.