Als ik op Outlook 2003 wil inloggen krijg ik de vraag 'netwerkwachtwoord opgeven'. 'Geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op'. Het wachtwoord wordt vervolgens niet aanvaard, hoewel het tot vandaag nooit gewijzigd was.
Ik heb geprobeerd het wachtwoord in E-Services - dat tot nu toe hetzelfde wachtwoord was - te wijzigen. Dat lukt op zich wel. Terugkeren naar mijn oud wachtwoord lukt DAAR niet meer (was 7 tekens, moet er nu minstens 8 zijn).
Ik heb ook geprobeerd om vanuit E-Services mijn e-mail-paswoord te wijzigen. Dat lukt op die plaats wel, maar het gekregen wachtwoord laat nog steeds niet toe om op Outlook mijn mails binnen te krijgen. Vanzelfsprekend heb ik de Account daar telkens aangepast met andere wachtwoorden.
Opvragen van e-mails lukt dus evenmin vanuit Skynet.be of vanuit Belgacom.be. Telkens krijg ik de melding dat het paswoord niet klopt (paswoord dat dus én in account Outlook is bijgewerkt én via Belgacom.be was opgegeven of gewijzigd).
Op één plaats krijg ik de melding dat er een mail wordt verstuurd om verder een paswoord te wijzigen, maar daar heb ik in de gegeven omstandigheden niets aan.
Het foutnummer is 0x800ccc92.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.