Skip to main content
vorige week een weekje weggeweest en modem afgezet. Bij mijn terugkomst bleek op mijn inbox geen enkele mail te staan van de voorbije week. Ik kon wel verzenden en ontvangen zonder problemen.

Wat is er met de mails van vorige week gebeurd? daar zitten wel belangrijke correspondenties tussen (ivm werk etc).

Zou er teveel mail in de inbox gezeten hebben en is die naar elders verstuurd? SOS dus.

am042940

tsja vreemd probleem..... de mails zijn toevallig toch niet binnen gelopen op één of andere mobiel device (smartphone of dergelijke?)

al eens op de webmail gekeken?

als de mailbox vol zit krijgen de mensen die u willen contacteren een foutmelding terug, maar dan moet hij al vol gezeten hebben toen u vertrok daar u geen enkel bericht ontving op die week....

mvg

Klinkt stom, maar heb je geen afwezigheidsassistent ingeschakeld die de mails automatisch verplaatst naar één of andere map?

bedankt voor de reacties.

@xenne: Een mobiel device heb ik niet, dus dat is uitgesloten. op de webmail staat geen enkele mail.

@wouter1984: klinkt niet stom, maar heb zo geen assistent ingeschakeld (weet zelfs niet hoe ik dat in outlook express zou moeten doen...)

dus nog geen goede verklaring,laat staan oplossing.

Beste Karl Segers,

Als u geen foutmeldingen krijgt in uw mailprogramma, en de mogelijkheid heeft om te verzenden en ontvangen, zou alles normaal moeten verlopen zijn.

Dit wil zeggen dat ik geen technische storing verwacht.

Wat mogelijk een antwoord kan zijn op uw vraag is, zoals vermeld door Xenne, er een andere computer of gsm of dergelijke de mails al heeft binnen gehaald?

Is er een andere PC waarop uw emailadres staat ingesteld?

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer