Skip to main content
Beste , ik heb reeds opgezocht in de bestaande vragenlijst, maar zie "door het bos de bomen niet meer".

Ik bezit pc met Vista en krijg mijn mails via "windows mail" programma. Dus niet windows live mail zoals ik steeds tegenkom in uw oplossingenlijst.

Hoe moet ik alles veranderen om mijn mails te kunnen lezen op verlof en hoe moet ik mijn bestaande mappen van postvak in enz.. copiëren naar mijn schijf, want als ik goed versta verdwijnen de reeds aanwezige mailberichten allemaal wanneer je uw instelling veranderen gaat?

Het zijn misschien wat domme vragen..maar iemand moet ze stellen hé.;)

Graag Uw hulp, met vriendelijke groeten

in uw client moet je de optie 'berichten op mailserver laten' activeren.

de mails die reeds op uw client staan,staan niet meer op de server, dus zou je in principe opnieuw op de server moeten plaatsen.

Wat bedoel je met "in uw client" en hoe moeten die mails terug op de server worden geplaatst dan?? In ieder geval mag ik zeker en vast de mails niet kwijt spelen, daarom wil ik alles eerst kopiëren op mijn schijf maar dit lukt me niet.

In Windows live Mail moet in de accounteigenschappen onder advanced/bezorging het vakjes "een kopie van berichten op de server achterlaten" aanvinken, en de opties naar je behoeften instellen/aanvinken. Je berichten vanuit je client terug op de server plaatsen lijkt me moeilijk tenzij je alles nog eens terug naar jezelf verzendt.

Nogmaals ...ik heb windows mail en niet windows live mail . Wanneer ik dus dit programma open en zoek op "extra" en ofwel account of internetopties kom ik dit schermpje nergens tegen waar ik de verandering in kan toepassen.

Zie hier onderaan deze pagina : http://klantenservice.internet.telfort.nl/Mail-en-meer/Mail-bekijken/Windows-Mail-instellen-onder-Windows-Vista.aspx

Beste Barko,

Zoals vermeld door mijn medeposters, moet je de optie 'een kopie op de server achterlaten' aanvinken.

In windows live mail vind je deze optie terug via het volgende pad.

Je klikt bovenaan op 'Extra' -> vervolgens op 'Accounts'.

Dan selecteert u uw account in het linkervak. en duwt u op de knop 'eigenschappen'.

In dit venster selecteert u bovenaan 'geavanceerd' en hier vindt u de optie onderaan terug.

Wanneer deze is aangevinkt, kan u van uw mails op uw pc binnenhalen, en toch vanop elke locatie, en elke pc, uw mails bekijken via onze webmail. (De webmail vindt u hier terug).

Om berichten te kopiëren naar uw harde schijf, moet u simpelweg uw mails selecteren - rechtsklikken op de muis, kopieren selecteren, en plakken op de gewenste locatie.

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer