hey
ik wil op m'n nieuwe laptop m'n mail installeren op windows live mail maar blijf foutmeldingen krijgen.
in eerste instantie kon ik wel verzenden maar niet ontvangen. bleek uiteindelijk dat we een fout paswoord gebruikten
nieuw paswoord aangevraagd en opnieuw ingesteld. mails komen binnen maar nu kan ik er dus geen meer verzenden.
heb al met de helpdesk de gegevens overlopen en alles lijkt ok
heb ook antivirus al uitgeschakeld maar dit hielp ook niet
deze error code kreeg ik laatst
Het verbinding maken met de server is mislukt.
Onderwerp '' Server: 'relay.skynet.be' Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E Protocol: SMTP Poort: 25 Beveiligd(SSL): Nee Socket-fout: 10060
iemand die kan helpen??
Informatie voor e-mail via onderstaande link.
http://support.en.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13861/kw/e-mail
http://support.en.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13861/kw/e-mail
bedankt voor de link
heb de account nog maar een keer ingesteld met behulp van deze uitleg (zo had ik het de vorige keren
ook al gedaan maar het moest maar eens zijn dat ik iets gemist had) maar het helpt niet
ik blijf de foutmeldingen krijgen
heb de account nog maar een keer ingesteld met behulp van deze uitleg (zo had ik het de vorige keren
ook al gedaan maar het moest maar eens zijn dat ik iets gemist had) maar het helpt niet
ik blijf de foutmeldingen krijgen
Misschien staat jouw firewall te sterk ingesteld dat smtp geblokkeerd wordt.
Heb je een firewall op je pc? zoja de welke, en bekijk zijn firewall settings.
Ook moet je de firewall settings van de modem (bbox2) checken op 192.168.1.1 -> advanced settings -> firewall
Heb je een firewall op je pc? zoja de welke, en bekijk zijn firewall settings.
Ook moet je de firewall settings van de modem (bbox2) checken op 192.168.1.1 -> advanced settings -> firewall
Misschien nog eventjes het volgende nakijken :
De meldingen verschijnen wanneer u de mailservers voor uitgaande en inkomende mail niet juist heeft ingesteld óf bij een geblokkeerde poort 25 en/of poort 110 (door firewall, virusscanner of provider).
Oplossing:
De meldingen verschijnen wanneer u de mailservers voor uitgaande en inkomende mail niet juist heeft ingesteld óf bij een geblokkeerde poort 25 en/of poort 110 (door firewall, virusscanner of provider).
Oplossing:
- Zorg ervoor dat het email account correct is ingesteld (servernamen inkomende en uitgaande mail)
- Probeer mail te ontvangen of te verzenden met uw firewalls en andere security software uit en kijk of dit het probleem veroorzaakt
ik had al geprobeerd om m'n firewall uit te schakelen maar dit hielp niet
ook heb ik nog 3 andere accounts (wel van telenet) en die werken perfect
ook heb ik nog 3 andere accounts (wel van telenet) en die werken perfect
Patricia, Ga naar opties/e-mailaccounts/per account opent je de eigenschappen, bij de hoofdaccount die normaal jij bent laat je de regel: Account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie aangevinkt staan. Bij alle andere accounts vinkt je die regel uit!
Probeer dit even uit, succes
Janick
Probeer dit even uit, succes
Janick
A
Beste patricia,
U mag dit eens proberen. U zal dan poort 587 gebruiken voor uitgaand verkeer in plaats van poort 25 en een beveiligde authenticatie voor de uitgaande server.
Meer informatie hierover vindt u op bovenstaande link.
Mvg,
Eva van Belgacom.
U mag dit eens proberen. U zal dan poort 587 gebruiken voor uitgaand verkeer in plaats van poort 25 en een beveiligde authenticatie voor de uitgaande server.
Meer informatie hierover vindt u op bovenstaande link.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.