E-magazine

  • 11 March 2011
  • 21 reacties
  • 2251 Bekeken

Maart is al volop bezig en nog steeds geen e-magazine (maart-april) online of thuis in de bus.

???

21 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad, te druk zeker met al die veranderingen (interface) en problemen (TVonPC)...
heeft daar nul de botten mee te maken, want dat zijn volledig andere teams.
Badge
Vind het toch een beetje met z'n haar getrokken zoals ze hier in Antwerpen zouden zeggen.Maandag al de 14 de en ik durf voor 85% zeggen dat het er niet bij zit.Want op maandag is de post bijdrage niet zo veel als andere dagen van de week.
Badge
beste Axana,

het eerste Belgacom-magazine maj je ongeveer 2 a 3 maanden na activatie verwachten, indien u bv in januari nieuwe Belgacom-tv klant werd zal uw eerste uitgave vermoedelijk deze van april worden. U kan voor zover nog beschikbaar steeds een lopend ex in een shop afhalen.

groeten-muisje
Reputatie 7
Badge +1
Het "online" exemplaar is nog altijd dat van januari/februari
Badge
Eerst was er gezegd dat het volgende direct zou krijgen dat van maart -april was.En dat ik dit in maart zou krijgen nu is dit ineens april?vermoed dus maart-april?vorige ben ik inderdaad gaan halen bij een belgacom shop.
Beste allemaal,

Het nieuwe TV Magazine komt eraan, nog eventjes geduld!


Eva
Badge
Ja Eva ik kan nog even wachten tot 1 april:)
Reputatie 7
Badge +1
Maart/april zat vandaag in de bus....online staat nog het oude van januari/februari
Badge
Ja ik had het ook vandaag.Zoals beloofd.
Reputatie 6
Badge +1
Ik denk dat ze dat langzaam aan het afschaffen zijn, dacht dat het vroeger zelfs maandelijks was.
Reputatie 5
Badge +2
Ja, dat denk ik ook. Het magazine gaat hoofdzakelijk over de films van Belgacom TV, daardoor is er geen evenwicht in. Er zou meer info mogen inkomen van zaken die niks te maken hebben met films: meer aandacht voor diensten, tv-programmatie van zenders (BE, NL, FR, UK, DE,...), radiozenders,...

Mvg
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad, alleen op de laatste bladzijden staat iets over de nieuwe interface....'t werd tijd !
Badge
Voor mij mag die om de 2 weken blijven komen desnoods met die films maar dan zoals Tien zegt meer informatie over toepassingen van belgacom.Desnoods moet het boekje dan maar iets dikker worden.
Wa kunde nu met dat onnozel boekske doen???
Reputatie 2
Badge +1
Dabo, welke meerwaarde heeft jouw 'onnozele' reactie?
Misschien is tussen de regels nadenken? Dat boekske heeft geen enkele waarde. Ligt na 10 minuten al bij het oud papier. Al wat daar in staat vind je ook online en is totaal onintressant.
Badge
Is jouw volste recht om dat weg te gooien.Maar deze posting doed helemaal niets terzake.
Reputatie 7
Badge +1
Tja, dat gebeurt met kranten en weekbladen ook. Toch worden ze nog verkocht (!) en niet gratis in de bus gestoken. En die staan ook meestal online. Ik koop al jaren geen krant meer, maar lees de meeste wel dagelijks online. Via http://news.google.be/ kan je zien wat er interessant is, en de link naar die kranten kan je dan aanklikken. Maar wie een krant of tijdschrift in de hand wil kunnen houden moet dat blijven kunnen doen vind ik. Sommige mensen lezen nu eenmaal niet zo graag op scherm.
Dag allemaal,

Bedankt voor jullie geduld!


Eva
Dabo, schrijf u dan uit. Dan ontvang je het niet meer en hoef je er u ook niet druk om te maken.

Reageer