Skip to main content

Dubbele factuur - dubbel klantnummer - voor 1 product

• July 3, 2013
  • 0 reacties
  • 226 Bekeken

Online bestelling Mobile Internet Comfort (2GB)

• Ontvangst simkaart: simkaart niet actief, want het simkaartnummer op de ontvangen simkaart (2100152842243) wijkt af van het simkaartnummer vermeld op het papier bijgevoegd bij de bestelling (2100152828036)
  • Telefoon klantendienst: simkaartnummer niet bekend, moest naar Belgacom Center
  • Belgacom Center: activatie van de ontvangen simkaart (2100152842243). Duidelijk kenbaar gemaakt dat 2100152828036 een fout simkaartnummer is en dat ik dus slechts 1 simkaart heb. Ik werd verzekerd dat ik geen rekening moest houden met het simkaartnummer vermeld op het papier bij de bestelling
  • Even een tevreden gebruiker, het mobiel internet van Proximus is echt het snelst

Dubbele factuur ontvangen, 2 klantnummers:

Klantnummer & factuurnummer 1

factuur nr. 131801081887

klantnummer 25635779

Klantnummer & factuurnummer 2

factuur nr. 131801014208

klantnummer 25061288

Dit terwijl ik maar 1 simkaart in gebruik heb, nl. 2100152842243

De activatie van het simkaartnummer (2100152828036), vermeld op het papier bij de bestelling mocht dus niet gebeurd zijn, want ik heb deze simkaart nooit ontvangen!

Tot op heden kan nog altijd niemand mij helpen.

Kan toch niet moeilijk zijn: jullie maken een fout in het logistieke proces ter afhandeling van mijn e-bestelling: de simkaart die geleverd is stemt niet overeen met het simkaartnummer dat bij de bestelling gevoegd is. Ten tweede verzekeren jullie mij verkeerdelijk in het Belgacom Center dat alles ok is. Ik had nochtans vermeld te dubbelchecken dat ik zeker niet dubbel gefactureerd ging worden. Ten derde is de klantendienst telefonisch niet behulpzaam, want geen oplossing geboden + ik wacht nog altijd op een telefoontje. Jullie zouden mij terugbellen op 27 juni. Dan maar een aangetekende brief verstuurd op 28 juni die jullie 1 juli hebben ontvangen (dank u, ontvangstbevestiging van Bpost). Geen reactie.

Vanmorgen via Twitter geprobeerd. Geen reactie nadat ik bovenstaand verhaal doe.

Wat moet er nog gebeuren?

Rechtsbijstandsverzekering inschakelen om via dagvaarding voor de vrederechter mijn gelijk te halen? Is vrij klantonvriendelijk.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.