Skip to main content
Belgacom heeft het gepresteerd mijn email-adres (dat toch verondersteld wordt uniek te zijn) ook aan een ander persoon met dezelfde naam toe te kennen. Nu krijg ik emails bestemd voor die persoon in mijn bus. Ik veronderstel dat mijn enige oplossing zal zijn om een ander adres aan te maken. Want als ik op de hulp van Belgacom moet rekenen dan ben ik nog niet thuis. Zij doen er wel alles aan om klanten af te stoten.

Een mailadres is uniek. Vermoedelijk heeft de andere klant een gelijkaardig mailadres, maar eenzelfde is uitgesloten!

bedankt voor je reactie, maar toch heeft die andere klant eenzelfde email-adres, ik heb het juist nagekeken, het is identiek aan het mijne, hij heeft zelfs een test gedaan vanop zijn email-adres op zijn werk naar zijn skynet-adres, en die test is bij mij toegekomen.

Nogmaals: een zelfde mailadres is uitgesloten.

Vermoedelijk gaat de andere klant er van uit dat hij dat mailadres heeft maar is dit in werkelijkheid niet het geval. (het is namelijk het jouwe). Die andere klant zal ook NOOIT mail naar dat adres toekrijgen.

Vraag de andere klant om zijn mailconfiguratie na te kijken! In zijn e-services dient hij dan de aliassen na te kijken van zijn mailbox. Daar kan al geen identiek mailadres als dat van jou voorkomen. Enkel de mailadressen in de aliassen zijn degenen die voor hem bruikbaar zijn.

bedankt, ik zal hem vragen om zijn configuraties en aliassen na te kijken. hopelijk is hiermee dan het probleem van de baan

Reageer